• Woodland

    Kroppen 4 v efter MA

    Hej!

    För 4 v sedan slog mardrömmen till, en vecka innan rul började störtblödningen och ett MA konstaterades. Fostret hade dött i v 9. Påbörjade cytotec behandling som gick bra trots smärtan både invändigt och utvändigt, samt en allergisk reaktion av tabletterna. ????

    För 2 v sedan konstaterades det att allt kommit ut, och blödningen jag hade höll på i 15 dagar.

    Nu, 4 v senare fick jag en pytteliten brun flytning och inget mer. Provat efter äl men inget sådant verkar det vara. Är det mens på G? Eller blir det inget mer än en flytning till mens denna månad? Vad tror ni?

    Vi vill ju så gärna börja försöka igen, men allt verkar ta en sådan tid innan kroppen är redo igen..

    Jag har ett barn sedan innan men detta är mitt första MA..

    Erfarenheter?

  • Svar på tråden Kroppen 4 v efter MA
  • Woodland
    Linniiis skrev 2019-12-13 08:53:39 följande:

    Vilket datum var dina test negativa?


    7 dagar efter att blödningen avtagit fick jag negativt gravtest, så nu 10 dagar efter det skulle jag ha fått ?mens? om detta är det då. Blir inte klok på detta. ????
  • Linniiis

    När jag fick missfall i v6 fick jag ägglossning ganska precis 2 veckor efter att testen visade negativt.

    Har nu nyss haft ett MA i vecka 8 och nu 7 veckor senare har kroppen fortfarande inte återställt sig i det normala. Får blödningar lite då och då, men troligen ingen ägglossning.

    Så jag antar att det är väldigt olika från gång till gång. Kroppen är svår att lita på :)

    Jag förstår verkligen dig! Frustrerande när man vill komma igång igen

Svar på tråden Kroppen 4 v efter MA