• Anonym (He)

Har du knullat inne på en toalett?

Har du någon gång knullat inne på en toalett?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du knullat inne på en toalett?
  • Anonym (C)

Det är ett oskick att knulla inne på toan och hindra nödiga att komma in!

• Anonym (Nä)

Nä, det har jag inte

• Anonym (Q)
    Anonym (C) skrev 2019-12-14 16:28:17 följande:

Vet en som inte kunde hålla sig pga att toaletten var upptagen länge av ett par som hade sex.

Så jag håller med om att det är ett svinigt beteende.
  • Anonym (Landsbygd)
    Anonym (C) skrev 2019-12-14 16:28:17 följande:

När min man jobbade på Bk kom det fram en kund och sa du måste göra något jag behöver använda toan och någon knullar där inne.

Så han gick till kundtoan och mycket riktigt är det någon som stönar där inne, så han knakar på och säger "Går det bra där inne ? Det är fler som behöver toan"

Efter en stund stormar kunden dit bankar på och vrålar " nu får ni sluta jag skiter på mig"

En stund senare kommer två rödlätta tjejer fnittrade utspringande.

Kan tänka mig sexigare ställen än Bk:s kundtoa men nöden hadde väll ingen lag....... varken för tjejerna eller kunden
  • Anonym (Nja)

Hände att jag och en kompis sög av killar på skoltoaletten i nian, men vi knullade aldrig där. Blev istället påsatt i en Volvo på raggarträff något år senare.

• Anonym (rolle)

Ok nu har jag inte haft sex så jag vet inte hur det fungerar men är det inte jobbigt att vara kletig av sperma när man ligger och sen inte kan duscha? Som sagt var jag har inte haft sex så jag vet inte hur det blir men jag vet ju hur det är när man haft våta drömmar och tanken på att inte duscha utan bara klä på sig och gå med kallingarna helt nerkletade hela dagen känns inte så trevligt. Det går ju inte att bli riktigt ren bara genom att ta blöta papper eller våtservetter. För så lite är det ju inte. Det undrar jag hur dom som har sex på flyg pallar att sitta med kletiga brallor hela resan är det värt det?

• Anonym (Mango)
    Anonym (Nja) skrev 2019-12-15 00:04:37 följande:

Hände att jag och en kompis sög av killar på skoltoaletten i nian, men vi knullade aldrig där. Blev istället påsatt i en Volvo på raggarträff något år senare.

Var du och kompisen inne och gjorde det samtidigt? Med olika killar? 
  • Anonym (Toosexyformyshirt)
    Anonym (Q) skrev 2019-12-14 18:11:14 följande:

Vet en som inte kunde hålla sig pga att toaletten var upptagen länge av ett par som hade sex.

Så jag håller med om att det är ett svinigt beteende.

Det går ju å göra det lite snyggt oxå. Tomt "bad rum" med flera tomma toaletter. Sen vet jag inte hur du bor med jag har iaf 2 st toaletter hemma som går att använda och med bara 2 boende i mitt hus och båda är på samma toa och knullar skulle jag bli mäkta förvånad om någon knackar på toa dörren från utsidan.
  • Schvante

Vid ett enda tillfälle har det hänt för min del, massor av år sen på en efterfest, hade träffat tjejen jag hade sex med på ett uteställe och hängde på till efterfest. Vi satt och hade det mysigt och helt plötsligt ställer hon sig upp och tar min hand och ber mig följa med och in på toaletten i lägenheten vi va i, drog ner mina byxor och började suga min redan halv hårda kuk, ber mig sätta mig på toalettstolen och sen red hon mig tills vi båda va i himmelriket

• Anonym (Kåt tjej)

För många år sedan träffade jag en före detta kk på en nattklubb, 
    vi kunde inte vänta tills vi kom hem, så vi tog en snabbis på toaletten.

Svar på tråden Har du knullat inne på en toalett?