• Sandra890121

    Ensamstående

    Hej . Jag är 30år och gravid i vecka 29 med första barnet , har beräknad förlossning 2mars . Jag är ensamstående . Jag bor i Karlstad . Söker nu lite nya kontakter vänner som oxå är ensamstående runt om Karlstad/Värmland . Har blivit inbjuden på föräldra grupp på mvc , men då jag är ensamstående känner ja mej inte bekväm alls att delta i den . Så tänkte ja testar här om de finns några ensamstående som vill ha kontakt ?

  • Svar på tråden Ensamstående
  • Anonym (Linda)

    Jag lovar dig att det finns fler ensamstående föräldrar i din föräldragrupp. Gå på den!

    Jag var ensamstående i en sån grupp och jag fick nya vänner även om en del var i förhållande. Vi hängde ihop i många år och barnvaktade varandras barn och hjälptes åt. Det var jättekul!

  • Anonym (Sju)

    Googla på föreningen Femmis. Har en kompis som gjorde insemination på egen hand och hon har fått många nya vänner via Femmis.

  • Anonym (Solomama)

    Jag kan också verkligen rekommendera att gå med i Femmis. Jag är ensamstående med en ettåring (boende i Sthlm dock) och har fått massor med stöd och nya vänner genom föreningen.

Svar på tråden Ensamstående