• Anonym (exo)

besöka porrbio

Är det någon har erfarenhet av att besöka någon porrbio i Sthlm? Ex Manhattan, blue vision eller liknande. Hur är det för heteropar att gå dit? Får man ha sex där när folk tittar på? Har dom typ "klubbkvällar" där när det är lite mer sexklubbsaktigt? Det verkar lite så enligt hemsidor men svårt att veta vilken publik som går dit.

• Svar på tråden besöka porrbio
  • Anonym (Man)

Följer tråden med spänning.

Har velat gå dit men inte riktigt vågat, så om nån som varit där berättar hur det är, hur det funkar å så vore det kul.

• Tukt

Var rätt länge sedan jag var där. Men mitt tips är att skicka dit mannen ensam och kolla lite om miljön är sådan att han tror ni kan trivas där.
    Sedan är det olika regler för olika ställen. Man har också ofta rena parkvällar och annat. Så scouta först, fråga sedan, är mitt råd.

• Anonym (Snälla frun)

På lördagar och onsdagar  har BV parkvällar. Då är det en en avdelning som bara par får gå in på.
    Brukar vara riktigt trevligt där.

• Anonym (exo)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-12-16 10:46:58 följande:

På lördagar och onsdagar  har BV parkvällar. Då är det en en avdelning som bara par får gå in på.
    Brukar vara riktigt trevligt där.

Hur är mixen om det går att säga något, hetero, gay osv? Brukar besökare ha sex där? Vi är inte inne på parbyte utan tycker mer det är upphetsande att se andra ha sex och själva bli sedda.
  • Anonym (Hanne)

Var på Blue Vision på parkväll med flickvän i våras. Häftigt faktiskt

• Anonym (Snälla frun)
    Anonym (exo) skrev 2019-12-16 11:39:22 följande:
    Hur är mixen om det går att säga något, hetero, gay osv? Brukar besökare ha sex där? Vi är inte inne på parbyte utan tycker mer det är upphetsande att se andra ha sex och själva bli sedda.
    Hetero killar och några tjejer bi, som på en vanlig parklubb. 
    Alla har sex, åtminstone parvis, på alla gånger vi har varit där är det bara ett par som inte haft sex. Sedan förekommer partnerbyte ganska ofta. 
  • Anonym (Hanne)

När vi var där så fick en man sätta på min tjej i knullgungan, medans jag satte på hans kvinna. Härligt med fördomsfria ställen

Svar på tråden besöka porrbio