• Hokuspokus25

    Varning för bild!!! Bruna flytningar gravid vecka 6. Erfarenhet?

    Hej, gravid med andra barnet, hade inte dessa besvär med första. efterlyser någon som haft liknande bekymmer.

    Jag har sedan aug haft problem med bruna spottings. Varit hos gyn för detta och man har väl inte direkt hittat något.

    Hur som helst är jag nu gravid i vecka 6. Sedan förra veckan har jag haft bruna flytningar utan smärta.

    Dock ville gyn att jag skulle komma in förra veckan pga ett tidigare utomkvedshavandeskap, på vul kunde man inte se något direkt men jag fick ta hcg prov då. Två dagar senare dvs i torsdags var det dags för nya hcg prover och ett vul, då hade det tillkommit en hinnsäck som Man inte kunde se på tisdagens vul och hcg hade fördubblats efter ordning.

    Men dessa flytningar besvärar mig. Har pratat med två olika läkare den ena säger att det bör försvinna snart och någon annan pratar om en gammal mens som kanske kommer men det har ju pågått i en vecka nu. Det varken ökar eller minskar i frekvens och dem är alltid bruna så aldrig färskt blod. Kan det vara mina spottings som är på besök igen trots graviditeten?

    Ska till gyn på fre torsdag igen för att se vad som hänt graviditetsmässigt. Men skulle vara tacksam och höra era liknande historier under tiden även om jag vet att allt är individuellt och att man inte kan svara för någon annan. Det verkar ju trots allt vanligt med bruna flytningar...

Svar på tråden Varning för bild!!! Bruna flytningar gravid vecka 6. Erfarenhet?