• Anonym (Vissy)

    Tar du satsen i munnen?

    Tar du mannens sats i munnen och gör du det med glädje, sorg eller besvär?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tar du satsen i munnen?
  • Anonym (Whadup)

    Jag har hört att sex för en kille är 50 visuellt.. Dvs att få komma i ansiktet hör till hela sexupplevelsen för vissa. Jag tycker att om det är så tändande för honom så ska han få göra det.. Man vill ju att ens sexpartner ska ha det så skönt och härligt som möjligt..

  • Anonym (Annorlunda?)

    Är man - och män är ju fixerade vid sats och sprut .... typ
    Gillar inte facials alls. Ser otroligt löjligt ut när tjejen gapar
    och räcker ut tungan för att ta emot.
    Däremot - lägger gärna ett busk-skott eller över
    lökarna.
    Min förra kvinna sög inte alls - min nya ger full-service med
    svälj av satsen och jag bara njuter .....
    Nöjd? Hell yeah!

  • Anonym (Ibland)

    Jag sväljer om Han kommer och vi är någonstans där han inte kan göra av med det på annat sätt.

    Men i regel så undviker jag att ta det i munnen.

  • Anonym (Whadup)
    Anonym (Ibland) skrev 2019-12-19 20:10:04 följande:

    Jag sväljer om Han kommer och vi är någonstans där han inte kan göra av med det på annat sätt.

    Men i regel så undviker jag att ta det i munnen.


    Antar att din kille vill ha med dig ut på ställen ofta spciellt ställen där du tar det i munnen
  • Nyfiken och glad

    Det finns flera anledningar till att jag älskar Att hon fortsätter att suga tills jag är helt tömd.

    Dels är det absolut skönast att hon fortsätter suga ända till utlösningen och efterskalven.

    Några av mina tidigare kvinnor har slutat suga precis innan det går och det är väl ok. Hellre det än att hon inte suger alls.

    Men det är helt oslagbart när hon fortsätter, passionerat, generöst och hämningslöst.

    Känslan att hon älskar det hon gör, älskar mig och allt med min kropp ända till sista droppen.

    Så, glad och tacksam att hon suger alls men när hon avbryter så påminner det mig att en del av mig, min utlösning är motbjudande och väcker äckel tar bort en liten del av den totala ohämmade njutningen.

    Jag kan aldrig stänga av hjärnan helt och ge mig hän fullständigt. Det dyker alltid upp en liten tanke att hålla koll, förvarna, dra sig bort.

    Jag undrar om kvinnor skulle känna annorlunda inför att bli slickade om det funkade likadant? Alltså om killen slickar, hon närmar sig och säger ja, ja, nu... och precis då slutar han i vild panik inför det kommande ?äcklet? och fortsätter hjälpligt med fingrarna precis när det närmar sig..

  • Giftskåneman
    Nyfiken och glad skrev 2019-12-19 20:46:28 följande:

    Det finns flera anledningar till att jag älskar Att hon fortsätter att suga tills jag är helt tömd.

    Dels är det absolut skönast att hon fortsätter suga ända till utlösningen och efterskalven.

    Några av mina tidigare kvinnor har slutat suga precis innan det går och det är väl ok. Hellre det än att hon inte suger alls.

    Men det är helt oslagbart när hon fortsätter, passionerat, generöst och hämningslöst.

    Känslan att hon älskar det hon gör, älskar mig och allt med min kropp ända till sista droppen.

    Så, glad och tacksam att hon suger alls men när hon avbryter så påminner det mig att en del av mig, min utlösning är motbjudande och väcker äckel tar bort en liten del av den totala ohämmade njutningen.

    Jag kan aldrig stänga av hjärnan helt och ge mig hän fullständigt. Det dyker alltid upp en liten tanke att hålla koll, förvarna, dra sig bort.

    Jag undrar om kvinnor skulle känna annorlunda inför att bli slickade om det funkade likadant? Alltså om killen slickar, hon närmar sig och säger ja, ja, nu... och precis då slutar han i vild panik inför det kommande ?äcklet? och fortsätter hjälpligt med fingrarna precis när det närmar sig..


    Kvinnor som får fontänorgasm borde ju ha upplevt detta
  • OlofPort

    Min fru sväljer alltid allt då hon suger av mig . Och får alltid ett finger långt upp i analen som hon pullar mig med. Då blir det större satser . Hon gillar faktiskt sperman. Men vill inte ha ansiktet nedsprutat. Bröst mage lår rygg fötter och i och på fittan gillar hon

  • Anonym (Lycklig)

    Jag tar sambons squirt i munnen varje gång hon får fontänorgasm vilket är väldigt ofta. För min del så tänder jag väldigt mycket på det och hon gillar det med.

    Hon tar min sats i ansiktet, munnen och sväljer, eller var som helst på kroppen.

  • OlofPort

    Jaja absolut. Fittsåsen är ju underbart god. Mums

  • Anonym (Whadup)

    Ja tack! Älskar det.. De flesta av mina kompisar med.

    Det smakar ju lixom bara salt, men jag gillar mer killar med genomskinlig sperm istället för vit tjock. Speciellt om jag blir sprutad i ansiktet med.

    Vissa grupper i skolan, spec tjejer skulle kallat mig slampa för det..

  • Man 78
    Anonym (Whadup) skrev 2020-02-01 01:23:52 följande:

    Ja tack! Älskar det.. De flesta av mina kompisar med.

    Det smakar ju lixom bara salt, men jag gillar mer killar med genomskinlig sperm istället för vit tjock. Speciellt om jag blir sprutad i ansiktet med.

    Vissa grupper i skolan, spec tjejer skulle kallat mig slampa för det..


    Skolan? Går du gymnasiet?

    Vad är fördelen med genomskinlig? 
  • Anonym (Whadup)

    Ja gymnasiet! Är 18 (^_-) konsistensen är 1000 ggr bättre! Inte så trög..

  • Man 78
    Anonym (Whadup) skrev 2020-02-01 02:44:19 följande:

    Ja gymnasiet! Är 18 (^_-) konsistensen är 1000 ggr bättre! Inte så trög..


    Aha du tänder mer på lite mer lättflytande spunkt haha
  • silver33

    Min flickvän suger hela vägen ut och sväljer, det har också de senaste kvinnor jag dejtat gjort också.


    Det är en fantastisk känsla att se henne njuta så av min sperma.

  • Anonym (Erika)

    Hej, jag tar gärna sperman i minnen när jag är kåt. Har som någon tidigare här lättare för genomskinlig än vit/tjock. Har också svårt om den inte är varm/kommer direkt.

    //Erika

Svar på tråden Tar du satsen i munnen?