• Anonym (Nyfiken på känslan hos andra)

Orgasm, hur känns den egentligen?

Låt säga att jag aldrig fått orgasm... ( Jag är man som undrar å har fått orgasm, vet hur det känns för mig, men det kul å höra andra berätta hur det känns tänker jag)
    Om du skulle förklara hur den känns hur skulle du förklara då, försök sätta känslan ner i skrift.

Är känslan olika mellan onani / samlag?
    Skiljer den sig med åldern? efter graviditet med mera?
    Om du är kvinna, känner du mannen komma?
    Är du man, känner du när hon kommer?
    m.m. m.m.

Skriv gärna om du är man eller kvinna om det inte framgår i texten och ålder kan ju vara intressant.

• Svar på tråden Orgasm, hur känns den egentligen?
  • Anonym (Man)

Som man och jag kan berätta om igår, jag fingrade min tjej tills hon kom och hon spänner sig enormt när hon kommer, jag hade kvar mina fingrar i henne under orgasmen och jag kände hur våt hon blev och hur slidväggarna spändes i vågor. Helt underbart att vara med om, jag tror hon kom under 30 sekunder så det var ingen fjuttorgasm.

Själv tycker jag orgasmen kan kännas på olika sätt, från att det bara ilar till och man sprutar till det att hela kroppen får spasmer. Lite svårt att förklara men om jag jämför mina orgasmer med min tjejs så verkar hennes 10 ggr bättre, vilket jag inte avundas henne utan tvärtom, jag älskar det.

• Mattiask

Känns skönt...ler
    Svårt å förklara men det är en grym känsla när man inte kan hålla tillbaka, när man närmar sig så försöker jag hålla emot lite, känner hur det till slut inte går utan kroppen tar över.
    Jag känner hur det pirrar i hela underlivet, liksom inne i kroppen, känner när man slappnar av å sperman rinner till å första sammandragningen kommer å sperman pressas genom urinröret å ut.. så skön känsla.

• Anonym (Liknelse)

Tänk att du är skitnödig och kissnödig samtidigt.
    Du har hållit dig JÄTTE länge. så länge att man får panik och inte vet vart man ska ta vägen.
    Sen får man släppa allt det är inte långt ifrån samma känsla.Skrattande

• Anonym (M)
    Anonym (Liknelse) skrev 2019-12-20 12:40:48 följande:

Tänk att du är skitnödig och kissnödig samtidigt.

Du har hållit dig JÄTTE länge. så länge att man får panik och inte vet vart man ska ta vägen.

Sen får man släppa allt det är inte långt ifrån samma känsla.

Intressant. Är du man? Själv tycker jag att den känslan är väldigt långt från orgasmkänslan. Går inte ens att jämföra. Den känslan du beskriver är mer lik den när han äntligen stoppar in kuken i en.
  • Anonym (som en lång nysning i underkroppen)

De kan kännas väldigt olika och var olika intensiva och långa. Vissa är så otroligt sköna under uppbyggandet, som ilningar, pirr, krampaktiga. 

Det kan nästan göra ont på ett skönt sätt, t o m svida, sen är det som att kraften kommer långt nere från fötterna ungefär och färdas längs varje muskel och nervtråd för att utmynna i längs hela slidväggarna. Men ibland, så toppas inte känslan som man hade förväntat sig. Så känner jag ofta när jag kommer med en kuk i mig. Det blir aldrig lika skönt som när jag kommer själv eller bara med tunga och fingrar. Kuken hindrar flödet på något sätt. Det är betydligt bättre med något mindre där inne under orgasmen.

Bäst är de orgasmerna som kommer från ett väldigt upphetsat utgångsläge, helst mentalt, som pågått en längre tid som när man är nyförälskad och inte kan få nog av varan,  kanske inte vet när man kan ses? Att få längta och till slut får utlopp!
    Då kan jag nästan komma av att bara nudda varann.

Mina orgasmer är nog oftast 10-20 sekunder långa. Jag föredrar att dra ut på dem så länge det bara går och vill oftast ha dem i slutet av sexet och inte varje gång. Vill spara dem så de blir starka. Ett par ggr i veckan är bäst.

• Anonym (Tllg)

För mig så kommer den sköna rejäla känslan där nere först. Om jag slappnar av så känner jag hur "hormoner" strömmar därifrån och sprider sig i hela kroppen på ett skönt sätt.

• Anonym (Liknelse)
    Anonym (M) skrev 2019-12-20 12:47:35 följande:
    Intressant. Är du man? Själv tycker jag att den känslan är väldigt långt från orgasmkänslan. Går inte ens att jämföra. Den känslan du beskriver är mer lik den när han äntligen stoppar in kuken i en.
    Ja jag är man ;)
  • Anonym (Nyfiken på känslan hos andra)
    Anonym (som en lång nysning i underkroppen) skrev 2019-12-20 13:27:45 följande:

De kan kännas väldigt olika och var olika intensiva och långa. Vissa är så otroligt sköna under uppbyggandet, som ilningar, pirr, krampaktiga. 

Det kan nästan göra ont på ett skönt sätt, t o m svida, sen är det som att kraften kommer långt nere från fötterna ungefär och färdas längs varje muskel och nervtråd för att utmynna i längs hela slidväggarna. Men ibland, så toppas inte känslan som man hade förväntat sig. Så känner jag ofta när jag kommer med en kuk i mig. Det blir aldrig lika skönt som när jag kommer själv eller bara med tunga och fingrar. Kuken hindrar flödet på något sätt. Det är betydligt bättre med något mindre där inne under orgasmen.

Bäst är de orgasmerna som kommer från ett väldigt upphetsat utgångsläge, helst mentalt, som pågått en längre tid som när man är nyförälskad och inte kan få nog av varan,  kanske inte vet när man kan ses? Att få längta och till slut får utlopp!

Då kan jag nästan komma av att bara nudda varann.

Mina orgasmer är nog oftast 10-20 sekunder långa. Jag föredrar att dra ut på dem så länge det bara går och vill oftast ha dem i slutet av sexet och inte varje gång. Vill spara dem så de blir starka. Ett par ggr i veckan är bäst.

Bra beskrivet, är ju man så vet inte om det stämmer men jag får en känsla av hur det är i alla fall.
  • Anonym (som en lång nysning i underkroppen)
    Anonym (Nyfiken på känslan hos andra) skrev 2019-12-21 10:46:45 följande:
    Bra beskrivet, är ju man så vet inte om det stämmer men jag får en känsla av hur det är i alla fall.
    Är det liknande känsla för dig som man?
  • Anonym (Kille43)

De e samma varje gång, lite tryck, små kittlingar, muskeldragningar sen kladd överallt. ibland tar det sjukt lång tid bara för att kladdet skall komma. Då kan man ledsna ganska så omgående. Och gå och göra annat. 

Hade inte varit för den där jävla biologiska driften hade man haft papper kvar när man bajsat. 

Den manliga orgasmen är så långt ifrån en kvinnlig så att det är löjligt. 

Som när man skall få ut ketchup ur flaskan, man skakar den lite, slår lite på botten, sen med en fjärt och lite flås får du skiten överallt.  Det är inte kul att torka upp skiten. Aldrig. 

Så i jämnförelse verkar den manliga orgasmen vara som en tandvärk. man blir så otroligt påverkad av nervkänslan att du inte kan tänka, eller utföra enkla saker man vill bara ligga, fram tills tandläkaren behandlar problemet. Sen är allt bra igen och man kan fortsätta vara produktiv och tänka normalt igen. Sjukt jävla störigt. Dags att vetenskapen fixar ett piller så man kan slippa den här biologiska sexdriften en gång för alla.  

Svar på tråden Orgasm, hur känns den egentligen?