• Anonym (oskuld)

Är en riktig fitta mycket skönare än en lösfitta?

Vad säger ni som har erfarenheter av både riktiga fittor och lösfittor?

Jag är fortfarande oskuld, men har en lösfitta och att få utlösning i den är minst dubbelt så skönt som att dra en vanlig runk. Skulle vara kul att höra hur skön en riktig fitta är jämfört både med en lösfitta och att runka.

Har inte riktigt haft ork att ta tag i det här med dejtandet, men är det så att jag missar något helt sensationellt kanske jag borde ta mig i kragen med det. :)

• Svar på tråden Är en riktig fitta mycket skönare än en lösfitta?
  • Anonym (Wtf)

En lösfitta är ett trevligt alternativ till fröken höger men är inte ens nära en verklig kvinna som är kåt på mig, juckar emot medan hennes händer far över min kropp och mina far över hennes.

• Anonym (Knullis)
    Anonym (Wtf) skrev 2019-12-23 18:31:10 följande:

En lösfitta är ett trevligt alternativ till fröken höger men är inte ens nära en verklig kvinna som är kåt på mig, juckar emot medan hennes händer far över min kropp och mina far över hennes.

Jaha, det är så man gör. In och ut ska den tydligen. Där ser man...
  • Xzx

Haha spännande, jag har aldrig testat en lösfitta och är rätt sugen på att prova det :P

• Anonym (50 years of grey)

Har aldrig testat någon lösfitta, men att stoppa kuken i en fitta är egentligen inte så himmla "skönt" mest blött och varmt, allt sitter i huvudet, så är man kåt kan det säkert vara lika skönt med en lösfitt, eller skönare med för den delen.

• Anonym (Frun)

Min man som precis fick en i julklapp säger att det kändes i princip likadant

• Anonym (B)

Ja, lösfittan jag har är faktiskt skönare i sig än min frus fitta. Men att ha sex på riktigt blir ju sammantaget betydlig skönare på flera plan likt förbannat.

• Kungsholmsbo

OT - men shit vilken deppig trådstart. ?Jag orkar inte dejta så jag undrar om jag missar något när jag bara knullar en lös-vagina.? Wtf!

Jag kan svara, ja du missar människan som sitter runt själva hålet. Man up! Ta tag i ditt liv.

• Anonym (Argquqen)
    Anonym (oskuld) skrev 2019-12-23 18:28:04 följande:

Vad säger ni som har erfarenheter av både riktiga fittor och lösfittor?

Jag är fortfarande oskuld, men har en lösfitta och att få utlösning i den är minst dubbelt så skönt som att dra en vanlig runk. Skulle vara kul att höra hur skön en riktig fitta är jämfört både med en lösfitta och att runka.

Har inte riktigt haft ork att ta tag i det här med dejtandet, men är det så att jag missar något helt sensationellt kanske jag borde ta mig i kragen med det. :)

Men vad fan tror du är skönast.. Bara för att du är ung så behöver du inte va en idiot! Tänk för fan!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Frun) skrev 2019-12-24 00:38:26 följande:

Min man som precis fick en i julklapp säger att det kändes i princip likadant

Jag håller med. Lite kallare dock men känslan är väldigt lik.
  • Anonym (Erfaren)

Du tänker för mycket på -fitta. Tänk istället på att träffa en fantastiskt kvinna som du kan dela så mycket mer med. Sex är viktigt men resten är livet också.

Svar på tråden Är en riktig fitta mycket skönare än en lösfitta?