• Puffmajs

    Följas åt i väntan på bim?

    Hejsan!

    Påbörjade resan till att försöka med barn nr 4 nyligen.

    Rättare bestämt fick jag mens den 5e december efter då precis slutat med ppiller.

    Har beräknat att bim är runt nyår.

    Är vi fler och kan följas åt? :)

  • Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • LillyE
    Puffmajs skrev 2019-12-24 21:32:52 följande:

    Hejsan!

    Påbörjade resan till att försöka med barn nr 4 nyligen.

    Rättare bestämt fick jag mens den 5e december efter då precis slutat med ppiller.

    Har beräknat att bim är runt nyår.

    Är vi fler och kan följas åt? :)


    Samma här fast barn nr 3.

    Slutade med piller i november fick mens direkt och Sen även mens 3e december. Så har bim runt nyår. Förmodligen någon dag innan.

    Tror dessvärre inte så mkt på plus nu då vi knappt fick till de runt ägglossning.
  • Puffmajs
    LillyE skrev 2019-12-24 21:46:26 följande:

    Samma här fast barn nr 3.

    Slutade med piller i november fick mens direkt och Sen även mens 3e december. Så har bim runt nyår. Förmodligen någon dag innan.

    Tror dessvärre inte så mkt på plus nu då vi knappt fick till de runt ägglossning.


    Ååh vad spännande! Är det bara jag som vill börja testa nu? Helt onödigt egentligen.. Men :p

    Vi fick till det nästan varje dag sen veckan men det betyder ju inte att det tagit sig för det :/

    Jur gamla är dina barn?
  • LillyE
    Puffmajs skrev 2019-12-25 10:59:22 följande:

    Ååh vad spännande! Är det bara jag som vill börja testa nu? Helt onödigt egentligen.. Men :p

    Vi fick till det nästan varje dag sen veckan men det betyder ju inte att det tagit sig för det :/

    Jur gamla är dina barn?


    Nee heh trots att chansen e minimal, har jag förhoppningar å vill testa.. Tur att jag inte har några test hemma heh. Väntar någon dag till. Förra månaden tog jag ett test som va negativt. Å dagen efter kom mensen. Vill ju veta men int bli besviken ????.

    3 och 1 år. Å dina :)?
  • Jagomina

    Hej på er. Här vill jag också haka på. Vi försöker också med vår fyra . Våra tre är 13, 7 och 4 år. Har försökt sedan juli. Sitter här och hoppas med allt vad jag har att det blir ett plus denna månaden. Bim någonstans mellan 24-29e. Mina cykler har varit helt i obalans sedan MF i aug. Än så länge ingen mens i sikte. Tröttare än trött och molvärk sedan ca 1-2 veckor tillbaka. Håller tummarna för er att ni får ett plus till nyår

  • Puffmajs
    Jagomina skrev 2019-12-25 19:34:10 följande:

    Hej på er. Här vill jag också haka på. Vi försöker också med vår fyra . Våra tre är 13, 7 och 4 år. Har försökt sedan juli. Sitter här och hoppas med allt vad jag har att det blir ett plus denna månaden. Bim någonstans mellan 24-29e. Mina cykler har varit helt i obalans sedan MF i aug. Än så länge ingen mens i sikte. Tröttare än trött och molvärk sedan ca 1-2 veckor tillbaka. Håller tummarna för er att ni får ett plus till nyår


    Men ååh vad spännande! Våra är 7,3 och 2 år.

    Har också molvärk och ont i ländryggen. Mådde illa förut men vart kanske for mycket julmat ????
  • 123lisa

    Jag har också BIM troligtvis på nyår/1 januari! Senaste mens började 30 nov, hade ägglossning 18/19 dec. Tog ett RFSU testa-tidigt idag men det var negativt.. men visst borde det inte vara kört ändå utan snarare lite väl tidigt att börja testa?

  • Puffmajs
    LillyE skrev 2019-12-26 21:29:56 följande:

    Fick en stark impuls att åka köpa ett test :o. I chock men väldigt glad:)


    Ååh vad roligt grattis :D
  • Puffmajs
    123lisa skrev 2019-12-26 08:44:41 följande:

    Jag har också BIM troligtvis på nyår/1 januari! Senaste mens började 30 nov, hade ägglossning 18/19 dec. Tog ett RFSU testa-tidigt idag men det var negativt.. men visst borde det inte vara kört ändå utan snarare lite väl tidigt att börja testa?


    Vad roligt att få följas åt! Ja det är ju väldigt tidigt nu så vänta någon dag och ta ett nytt.

    Jag tog ett clearblue early ikväll och tycker mig se ett svaaaaagt streck, men är ju på bim - 7 så

    Borde väntat jag med haha!
  • LillyE
    Puffmajs skrev 2019-12-26 21:57:36 följande:

    Ååh vad roligt grattis :D


    Tack är helt chokad heh.
  • LillyE
    Puffmajs skrev 2019-12-26 21:59:12 följande:

    Vad roligt att få följas åt! Ja det är ju väldigt tidigt nu så vänta någon dag och ta ett nytt.

    Jag tog ett clearblue early ikväll och tycker mig se ett svaaaaagt streck, men är ju på bim - 7 så

    Borde väntat jag med haha!


    Har dålig koll på siffror men majoriteten plusar väl inte förrän närmre bim. Så ha is i magen, även om de e svårt..
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?