• Sotisern

    Ge bort julklapp som måste bytas?

    Hejsan! Jag har köpt julklappar till min pojkvän! Har 2st till han och ena vet jag att han önskade sig som var ett brunt bälte! Jag har lämnat över paketen och jag ska åka till honom imorgon! Då ska vi ha minijul och öppna paketen som är från varandra! Problemet är, jag pratade med honom igårkväll och han sa då att han bland annat hade fått ett brunt skärp! (Förmodligen ett likadant då han hade önskat sig ett speciellt) och vi satt igårkväll o prata lite o han va rädd att han paket inte skulle vara nog till mig, han var rädd jag kommer tycka det är tråkigt! Sa att jag absolut inte kommer det! För det tror jag inte!

    Men problemet är vad gör jag med hans paket?!

    Har nu sån beslutsångest för att jag vill inte att det ska bli tråkigt när han öppnar det! Men vad ska jag göra? Har någon något tips?? Behöver någon nödlösning! Kändes jättetråkigt att han ska vara jättetaggad på o öppna o att han är jättenyfiken oså är det samma sak som han redan fått! Så tråkigt! Men såklart var en tanke att han skulle få byta till något annat för samma pris eller liknande men känns fortfarande jättetråkigt!

    Hur ska jag göra?! Hjälp mig!

    Ha en fortsatt God Jul! :)

  • Svar på tråden Ge bort julklapp som måste bytas?
  • Anonym (Jag)

    Äsch, det är väl inte hela världen. Sånt som händer. Skratta åt det när han öppnar och säg att ni byter till en tischa eller nått.

    Vad är det i det andra paketet du fixat?

  • Sotisern
    Anonym (Jag) skrev 2019-12-25 18:13:38 följande:

    Äsch, det är väl inte hela världen. Sånt som händer. Skratta åt det när han öppnar och säg att ni byter till en tischa eller nått.

    Vad är det i det andra paketet du fixat?


    I det andra paketet är det ett ps4 spel som jag köpte billigt! Av en som sålde! Det är dock oanvänt och kvar i ursprungliga plasten så syns inte att det är återanvänt! Men han har sina aningar om att det är ett spel eller en film, på formen haha????
  • Anonym (Jag)

    Jamen då så! Då är ju allt lugnt! Det blir fint det där ska du se.

Svar på tråden Ge bort julklapp som måste bytas?