• Anonym (Sugen på kollegan (ts))

    Tappar man intresset efter sex med kollegan?

    Är en kvinna som har en flirt med en otroligt attraktiv och sexig kollega. Har hånglat både med och utan kläder ett par gånger . Att vi inte gått hela vägen beror på situationen men även min osäkerhet i min egna kropp som jag för tillfället inte trivs med.Mannen i fråga anser att vi borde gå hela vägen för att det ur systemet och att på så sätt få ett slut på det.

    Min fråga är således; kommer det genom att vi ligger med varandra få ett slut eller kommer det elda på lusten mer?

    Erfarenheter eftersökes, moralkakor kan bespara sin tid och energi .

  • Svar på tråden Tappar man intresset efter sex med kollegan?
  • Xzx

    I min erfarenhet beror det till stor det på hur det blir.


    Är sexet bra kommer ni vilja ha mer. Är det dåligt - not so much.

  • Anonym (Lite salt)

    Om sexet är vidrigt dåligt kanske ni får det ur systemet, annars låter det som en riktigt dålig idé .

  • Erkens mamma

    Kan ju också vara så att ni vill olika saker med detta. Han kanske vill ?få det gjort? men är det vad du vill?

  • Anonym (Sugen på kollegan (ts))
    Erkens mamma skrev 2019-12-25 23:40:53 följande:

    Kan ju också vara så att ni vill olika saker med detta. Han kanske vill ?få det gjort? men är det vad du vill?


    Jag känner mig bara galet kåt på honom så jag ser inte så mycket mer än det. Samtidigt vill jag inte fastna i något strul. Är inte beredd att ta konsekvenserna med min sambo .
  • StevenDiese
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2019-12-25 23:46:45 följande:

    Jag känner mig bara galet kåt på honom så jag ser inte så mycket mer än det. Samtidigt vill jag inte fastna i något strul. Är inte beredd att ta konsekvenserna med min sambo .


    Ja, alltså är du redan i ett förhållande så är det moraliskt korrekt att låta bli.

    Men är du empatilös så är det väl bara och ligga?
  • Erkens mamma
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2019-12-25 23:46:45 följande:

    Jag känner mig bara galet kåt på honom så jag ser inte så mycket mer än det. Samtidigt vill jag inte fastna i något strul. Är inte beredd att ta konsekvenserna med min sambo .


    Är du inte beredd på konsekvenserna så ska du låta bli kollegan.. sluta nu innan det gått för långt.
  • Anonym (Sugen på kollegan (ts))
    StevenDiese skrev 2019-12-25 23:53:12 följande:

    Ja, alltså är du redan i ett förhållande så är det moraliskt korrekt att låta bli.

    Men är du empatilös så är det väl bara och ligga?


    Ja, tråden ligger i kategorin otrogen så jag utgick ifrån att det framgick.

    Jag bad om erfarenheter, inte moralkakor.
  • Anonym (Kollega)

    Nej man tappar inte automatiskt intresset efter sex. Tvärtom så kan fullbordat samlag leda till att massa andra känslor dyker upp. Det är lätt hänt att det så småningom händer igen eftersom det var så lätt att passera gränsen. Det blir liksom ett sug efter mer på flera olika plan.

  • Praktisk58

    Tappade du intresse för sambon efter 6 ¿

    .

    Ja, tydligtvis ¿

  • Anonym (Sugen på kollegan (ts))

    [quote=80122023][quote-nick]Praktisk58 skrev 2019-12-26 00:13:56 följande:[/quote-nick]Tappade du intresse för sambon efter 6 ¿

    .

    Ja, tydligtvis ¿[/

    I see your point here..

Svar på tråden Tappar man intresset efter sex med kollegan?