• Anonym (Santa C Laus)

Skägg! Hot or not?

Vad tycker ni kvinnor om skägg?

Och män, har ni skägg?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skägg! Hot or not?
  • Smed75
    Fjäril kär skrev 2019-12-26 00:50:26 följande:

Skägg är hett men det ska vara kort och ansat!

Vildvuxet skägg är osexigt.

Ja och det är extremt obekvämt att inte ansa kan jag säga =)
  • Anonym (H)

Killar ska ha skägg! Så jävla sexigt. Blir lika besviken varje gång min sambo har klippt ner skägget eller rakat sig, haha..

• bastardized

I see you shaved. Sorry the weight of manhood was just too much.

• Anonym (Santa C Laus)

Förtillfället är det jämt skägg 4-4

Blir det slätrakat eller skägg som vinner?

• Dexter dot com

Ett välfriserat skägg på en man med ordentlig skäggväxt är otroligt snyggt ! Vildvuxet skägg eller skägg på en man med halvdan skäggväxt går bort.

• Anonym (-)

Behöver inte vara fullt skägg, men lite stubb på sidan och hår runt munnen och ner på hakan, det är mums :)

Skulle gärna vilja se min sambo i ett längre skägg, han har inget hår på huvudet, så ett lite längre skägg skulle nog passa honom!

• flygrl

Jag föredrar en man som inte är trendnissigt skäggig utan slätrakad i ansiktet. Eller möjligen har en välvårdad goatee.

• Anonym (Ointresse)

Jag anser att kvinnor med välansat skägg är sexigt.

• Anonym (Man)

Får jag vara lite tråkig och fråga om det är så enkelt? Jag menar om det är ett stripigt blekt skägg på ?fel? typ av man måste ju skilja sig stort mot ett tätt välansat skägg?

Gillar man ? stora bröst ? går ju ändå stora bröst bort 8 av 10 av olika skäl

• Anonym (Man)

Menar inte att det är fel på ljust skägg, med blekt menar jag lite dött utseende

• Anonym (Eyes without a face)

Tycker mer det handlar om mannens utseende överlag attraherar. Det beror på helt enkelt. En snygg/attraktiv man är det oftast både med och utan skägg.

Sen finns det de som vinner på att ha skägg för det ger deras ansikte karaktär.

Välansat eller stubb är sexigast om det ska vara skägg. Stora kvastar och ZZ top-varianter är inte min grej.

• Anonym (Eyes without a face)
    Anonym (Santa C Laus) skrev 2019-12-26 11:20:25 följande:

Tittar man på "sexiest-men" listor så verkar det vara skägg eller stubb som gäller på senare år.

Har du någon favorit bland dessa?

i så fall, gör han sig bäst med eller utan ansiktsbehåring?

www.glamourmagazine.co.uk/gallery/sexiest-man-of-the-year-2018

www.glamourmagazine.co.uk/gallery/jamie-dornan-sexiest-man-of-2017

www.glamourmagazine.co.uk/gallery/sexiest-hottest-men-of-2015-2016

Orkade inte titta igenom alla men scrollade den första) Jamie Dornan ( bäst med skägg men helst mindre än på bilden, Christian Bale, James McAvoy ( utan eller stubb). Fast det är ändå inte skägget som gör det för mig med någon av dem.
  • Smed75
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2019-12-27 11:32:36 följande:

Orkade inte titta igenom alla men scrollade den första) Jamie Dornan ( bäst med skägg men helst mindre än på bilden, Christian Bale, James McAvoy ( utan eller stubb). Fast det är ändå inte skägget som gör det för mig med någon av dem.

Så klart att skägget inte är allt.. Det är ju som du säger Eyes!

Det kan säkert tillföra karaktär!

Har fått höra jag ser väldigt manlig ut i skägg och jag antar att det är bra. Ha va
  • Anonym (Hmm)

Lite som..."Är det gott med alkohol?" Vilken typ av alkohol? Vin, öl, vodka, rom o.s.v?

Skägg KAN vara snyggt, men det är många kriterier som måste uppfyllas.

• Anonym (Löjligt)

Har egentligen inget emot skägg om det sitter på typ en skogshuggare som har det som skydd mot kylan. Men jag ör så förbenat trött på att se dessa Södermalmsbor som går runt med sitt inoljade skägg och vaxade manbun. Suck, de tror att de ska lyckas se så där lite ovårdade och skogshuggaraktiga ut med sina flanellskjortor, grova kängor och regnrockar. Så omanligt att ha en så tillrättalagd stil.

• Anonym (ansat)
    Fjäril kär skrev 2019-12-26 00:50:26 följande:

Skägg är hett men det ska vara kort och ansat!

Vildvuxet skägg är osexigt.

Instämmer. Inte alla män passar i skägg, men de som gör och särskilt  i kombination med långt mörkt hår. Så sexigt!!
Svar på tråden Skägg! Hot or not?