• ALY538

    Nytt år!

    Hej!


    Vet inte vart jag skall lägga denna tråden (inom vilken kategori alltså), men jag hoppas att ni hittar till den i alla fall.

    Snart så är det nya året här, och man börjar skriva 2020 i stället för 2019.
    Vad tycker ni ser finare ut i skrift, 2020 eller 2019?

    Jag gillar 2020, det blir kul och runt och ett jämnt årtal.
    Vad tycker ni? Kan vara kul att få höra era åsikter! :)

    Gott Nytt År! <3


    Kramar

  • Svar på tråden Nytt år!
  • flygrl

    Jag gillar nog också 2020 bäst. Ser bra ut och är ett jämnt årtal. Nu går vi in i ett nytt årtionde, 20-talet.

    Gott Nytt År till dig med & kramar tillbaka! <3

  • SweeneyTodd

    Jag håller med er två, 2020 ser finare ut än 2019. Men jag gillar inte att vi går in i ett nytt decennium, jag vill att det ska vara 80-tal. Varför? Jo, för att det var Michael Jacksons storhetsperiod. 

    Kramar och gott nytt år :)


    Yes that's why I'm crowned queen, and I ain't lookin' for the prom king
  • ALY538

    Vad roligt att så många gillar 2020! <3 - Då är jag inte ensam om det i alla fall!


    Om flera skulle kunna svara i tråden vad dom tyckte så skulle jag ha blivit väldigt glad!

  • ALY538

    Nu så är vi snart vid ett årsskifte igen. 2022 ser finare ut än 2021 tycker jag. 2020 var fint men sen kom ju corona och det blev så hemskt år, så jag gillar inte 2020 lika mycket längre. Av dessa år på 2020-talet så gillar jag nog bäst 2022 eller 2028 - ni då?

  • ALY538
    SweeneyTodd skrev 2019-12-27 17:43:18 följande:

    Jag håller med er två, 2020 ser finare ut än 2019. Men jag gillar inte att vi går in i ett nytt decennium, jag vill att det ska vara 80-tal. Varför? Jo, för att det var Michael Jacksons storhetsperiod. 

    Kramar och gott nytt år :)


    Michael Jacksons musik är fantastisk! Synd att den inte går så ofta på radio längre.
Svar på tråden Nytt år!