• klimmja

    Nidblödning, eller över känner jag?

    Hej på er!

    De jag undrar är väl egentligen om man kan få nidblödningar utan andra gravidsymptom? Har aldrig haft mellanblödningar innan men 8 dagar efter äl är det lite rosarött på pappret. (ursäkta informationen... ????). Haft så nu i 2 dagar, och ska egentligen ha mens om 6 dagar. Hade lite ömma bröst för några dagar sedan, men det har nästintill avtagit. Mår lite illa under dagarna och har gjort de i några dagar också men de är väl för tidigt för de egentligen, och nu tänker jag att jag bara inbillat mig. ???? Vet att de bästa är att avvakta och ta ett test senare, men hade såklart vart kul om jag kunde få diskutera de här med andra som vart med om liknande.

  • Svar på tråden Nidblödning, eller över känner jag?
  • MsSuzyLee

    Jag hade så lite blod ungefär 8 dagar efter ägglossning och jag var gravid :) är i vecka 6 nu. Mina symptom va lite svagt molande tryck runt livmodern som började några dagar innan mensen skulle ha kommit.

    Lycka till! :)

  • JLES

    Denna graviditet fick jag en nidis faktiskt, det var också cirka en vecka efter ÄL. En liten brun flytning i trosan bara. :) Plussade 3 dagar innan BIM sen. :)

  • klimmja

    #1 inga mer symptom än det? Hur mycket blod kom det för dig? :)

    #2 jag har själv rödrosa blod, men inga bruna flytningar. Som jag förstår de kan de vara nidblödning ändå?

  • MsSuzyLee
    klimmja skrev 2019-12-28 19:57:08 följande:

    #1 inga mer symptom än det? Hur mycket blod kom det för dig? :)


    Det kom väldigt lite. Nån droppe bara. Näe, inga mer symtom så tidigt. Och sen kändes det tydligare dagarna innan bim :)
Svar på tråden Nidblödning, eller över känner jag?