• Anonym (Underjulen)

    Var han otrogen i helgen ?

    Vi kunde inte fira jul och nyår ihop då vi hade planer med varandras familjer, iaf så har han nu i helgen varit väldigt konstig. Han har knappt varit online på 2 dagar, normalt sitter han alltid vid datorn eller åtminstone vid specifika tider. Jag frågade även om han hade kollat skidorna i morse, men då hävdade han att han sovit fram till kl 13. Han brukar aldrig missa ett skidlopp när jag är där då det är hans största intresse.
    Jag ringde honom direkt efter skidåkningen då jag inte ville störa honom, han verkade liksom annorlunda på rösten, som om någon var där och han inte kunde prata fullt ut.
    Igår var han inte online på hela dagen och inte idag heller, han ligger dessutom väldigt länge på morgonen sista 2 dagarna, har inte kunnat skypa med honom alltså då han verkar undvika mig online.
    Känns som han med största sannolikhet haft någon där, det är väl helt okej om han har vänner men nu verkar han så hemlighetsfull.
    Igår när jag ringde så fick jag liksom ringa upp flera gånger eftersom han höll på med något, antingen var det matlagning eller något på TV som var viktigare.
    Jag lovar att när jag kommer ner så kommer han sitta klistrad vid datorn igen.

  • Svar på tråden Var han otrogen i helgen ?
  • Anonym (Hmm)

    Vad vill du höra?
    Att han är nyknullad eller?

  • Anonym (Besatthet)

    Ja hade jag varit han så hade jag också tyckt det vore skönt med en paus från dig. Vad var det som var så viktigt att du var tvungen att höra av dig flera gånger per dag? Inser du inte själv hur olämpligt ditt beteende är? Tagga ner innan du riskerar att bli dumpad.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Underjulen) skrev 2019-12-29 20:20:02 följande:

    Vi kunde inte fira jul och nyår ihop då vi hade planer med varandras familjer, iaf så har han nu i helgen varit väldigt konstig. Han har knappt varit online på 2 dagar, normalt sitter han alltid vid datorn eller åtminstone vid specifika tider. Jag frågade även om han hade kollat skidorna i morse, men då hävdade han att han sovit fram till kl 13. Han brukar aldrig missa ett skidlopp när jag är där då det är hans största intresse.
    Jag ringde honom direkt efter skidåkningen då jag inte ville störa honom, han verkade liksom annorlunda på rösten, som om någon var där och han inte kunde prata fullt ut.
    Igår var han inte online på hela dagen och inte idag heller, han ligger dessutom väldigt länge på morgonen sista 2 dagarna, har inte kunnat skypa med honom alltså då han verkar undvika mig online.
    Känns som han med största sannolikhet haft någon där, det är väl helt okej om han har vänner men nu verkar han så hemlighetsfull.
    Igår när jag ringde så fick jag liksom ringa upp flera gånger eftersom han höll på med något, antingen var det matlagning eller något på TV som var viktigare.
    Jag lovar att när jag kommer ner så kommer han sitta klistrad vid datorn igen.


    Hans beteende är avvikande mot vad du är van men det är ändå inget märkligt i sig. Det är jul, han är ledig och vill väl ta det lugnt! Eller tror du på fullaste allvar att han skulle ligga med någon annan, dessutom flera dagar i rad?
  • Anonym (Underjulen)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-29 21:05:59 följande:
    Hans beteende är avvikande mot vad du är van men det är ändå inget märkligt i sig. Det är jul, han är ledig och vill väl ta det lugnt! Eller tror du på fullaste allvar att han skulle ligga med någon annan, dessutom flera dagar i rad?
    Jo och samma grej hände nu i helgen, han har tyvärr en historia tidigare vad jag vet och hört av andra.
    Det var också som att mina känslor nu dog för honom även om han inte varit otrogen, bara för att han är så hemlighetsfull. Förr har detta varit det som varit spännande med honom men nu inser jag nog att jag blivit bedragen hela tiden, så fort jag inte är där så har han någon på besök.
    Han har hävdat att han ofta är ensam, men det verkar ju springa folk där hela tiden, inte när jag är där dock, då skriver han på FB till andra att jag är där.

  • Anonym (Underjulen)

    Var hos honom i helgen och såg att han hade bestämt träff med någon annan, samtidigt som jag var där så skrev han till andra på FB.
    Vad fan är det för fel på folk idag också.
    Orkar fan inte hålla på och dejta mer.

  • Anonym (Nyhet?)

    Fast det här är väl ingen nyhet direkt? Du har ju varit missnöjd SÅ länge. Varför gör du inte bara slut??

  • Anonym (man)
    Anonym (Underjulen) skrev 2020-01-23 16:40:00 följande:

    Var hos honom i helgen och såg att han hade bestämt träff med någon annan, samtidigt som jag var där så skrev han till andra på FB.
    Vad fan är det för fel på folk idag också.
    Orkar fan inte hålla på och dejta mer.


    Jo du har rätt i att man ibland undrar över vad det är för fel på folk.... men jag kan tycka att även ditt agerande varit lite märkligt (inget illa ment) eller rättare sagt ganska naivt. För om du visste att han hade en historia varför blev du ihop med honom öht? Och när du skriver att det var något du tidigare tyckte var spännande med honom... vad menar du då? Var det spännande så länge någon annan drabbades men inte lika spännande när det drabbar dig?

    PS! Jag menar inte att ge dig skulden för något han gjort, han verkar vara ett praktarsel,,, men du kanske borde fundera lite över ditt val av män. En person med en historia är förmodligen inte den pålitligaste personen i världen och det personen gjort mot andra kan han mycket väl göra mot dig med. Du kan absolut fortsätta dejta, men om du envisas med att tycka att män med en sån historia är spännande så lär du ju fortsätta få samma resultat för du har ju själv valt det.
  • Anonym (Underjulen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-23 17:18:38 följande:
    Jo du har rätt i att man ibland undrar över vad det är för fel på folk.... men jag kan tycka att även ditt agerande varit lite märkligt (inget illa ment) eller rättare sagt ganska naivt. För om du visste att han hade en historia varför blev du ihop med honom öht? Och när du skriver att det var något du tidigare tyckte var spännande med honom... vad menar du då? Var det spännande så länge någon annan drabbades men inte lika spännande när det drabbar dig?

    PS! Jag menar inte att ge dig skulden för något han gjort, han verkar vara ett praktarsel,,, men du kanske borde fundera lite över ditt val av män. En person med en historia är förmodligen inte den pålitligaste personen i världen och det personen gjort mot andra kan han mycket väl göra mot dig med. Du kan absolut fortsätta dejta, men om du envisas med att tycka att män med en sån historia är spännande så lär du ju fortsätta få samma resultat för du har ju själv valt det.
    Jag var som sagt hos honom i 2 veckor igen, två timmar efter jag hade åkt fick jag reda på att han hade besök igen av en yngre kille.
    Denna gången ville han knappt vara med mig, vi hade sex typ 3 gånger på 2 veckor, sista veckan inget alls för då hade han planerat med en kille direkt efter jag for.
    Så nu är det helt slut, jag sa upp kontakten igår och har inte kunnat sova något inatt.
  • wolf666

    Nämen han verkar ju festlig den killen som strular runt både med upptagna kvinnor. Och även män?

Svar på tråden Var han otrogen i helgen ?