Jag har det också. Det ser inte så snyggt ut och precis som du säger så ser det ut som någon sjukdom tycker jag själv. Nu har jag ändå legat med en del i fyllan o det verkar som att de flesta tjejer är mer okej med det än jag själv! Man kan ju nämna det lite i förbifarten.. typ, " har en STOR kompis som har vitilago.. förresten, vet du vad det är ? O avsluta med.. han är supergrym faktiskt trots det.
Har egentligen bara berättat det för 1 kanske 2 av 30-40 tjejer har inte känt något behov utav det i dom andra fallen eller så har man helt enkelt varit lite för fyllekåt bara.
Skulle tro att det har snackats bakom ryggen på en såklart, men va tusan orka bry sig.
Men en tjej som såg den och som inte skulle se den och som jag inte hade sex med berättade till allt o alla om att jag hade en jävla salami. Det va jobbigt när polare kom o frågade om det. Menar hon tillhörde inte ens gänget på riktigt men gick o spred det till så många hon bara kunde. Men hon var rätt taskig mot alla.
Har det enbart där och ingenstans. I själva verket så började det efter att ett x råkade riva mig där nere med sina nya lösnaglar .Men det sågas av andra, har nämligen skrivit om det i en annan tråd här på familjeliv för länge sen. Men så var det.
Lite jobbigt är det men man kan ju inte avstå ifrån att ha umgänge bara för det. O som sagt så har jättemånga tjejer varit jättefina och varit superkåta trots detta och sugit så tror problemet ligger mest hos en själv.