Sena gravtecken kön
Hej
Är gravid men känner ingenting. Brösten ömmar inte o jag är något tröttare än vanligt men annars mår jag som vanligt. Inte känt så tidigare graviditeter. Hur har bi haft det? Skillnad mellan tjej o kille?
Hej
Är gravid men känner ingenting. Brösten ömmar inte o jag är något tröttare än vanligt men annars mår jag som vanligt. Inte känt så tidigare graviditeter. Hur har bi haft det? Skillnad mellan tjej o kille?
Mitt första barn och känner precis som du. Har rul imorgon och får förhoppningsvis reda på kön då. Dock tror jag mer på att måendet skiljer sig från kvinna/graviditet än att det beror på bebisens kön. Men det är ju alltid kul att spekulera :)
Magkänslan har sagt pojke men ultraljudsbilden känns som flicka samtidigt som jag och killen i princip bara har flickor i båda våra släkten. Så är rätt övertygad om att det är en tös.
Jag kände mig knappt gravid förrän samma dag vi åkte in på en extra koll, lite tjockare runt magen kanske haha, och jag blev igångsatt pga för lite fostervatten och dålig tillväxt.
Fick en liten pojke i vecka 39+6, hade känt från samma sekund som ägget fäste att det va en pojk. Man kanske inte får säga så men hade nästan blivit besviken om det blev en tjej, när man va så inställd på en pojk. ((ber om ursäkt till alla pk-människor i förväg))
Vi har nästan bara flickor i släkten det senaste.