någon som provat halv BH ??
Ska köpa en halv-Bh och över aska min kille ,någon som redan provat ??
Halv-kupa menar jag ..
Halv-kupa menar jag ..
Halv-kupa menar jag ..
Jag har några stycken, både 1/2 och 1/4 kupa.
De är sköna, snygga och väldigt uppskattade!
Leta dig fram lite så du hittar fram till något snyggt och skönt, antingen du köper bh + trosor tillsammans eller matchande men var för sig om du behöver olika storlekar upptill resp nertill.
Du kan kolla nätet på bla Aviani (göteborg) eller Evas underkläder
Lycka till!
Öppen kupa heter det också .
Jag har några stycken, både 1/2 och 1/4 kupa.
De är sköna, snygga och väldigt uppskattade!
Leta dig fram lite så du hittar fram till något snyggt och skönt, antingen du köper bh + trosor tillsammans eller matchande men var för sig om du behöver olika storlekar upptill resp nertill.
Du kan kolla nätet på bla Aviani (göteborg) eller Evas underkläder
Lycka till!
Aviani, dom va härligt sexiga och sköna. Men vilket sjukt galet pris, jag vill köpa till min älskerinna.
Säger bara en sak om Aviani. Jämför priserna. Vissa märken de har där kostar 200kr mer än på andra ställen ( för exakt samma produkt). Var in och tittade där snabbt nu.
Gällande TS fråga - jag har många behåar med halvkupa o liknande då min man älskar att köpa sånt till mig. Jag har större bröst (70G) och då de är naturliga så hänger de alltid över kanten på behån. Min man tycker det är väldigt sexigt, men det är egentligen asfult.
Så jag skulle säga att de behåmodellerna passar för de med små bröst eller med silikon.
Öppen kupa heter det också .