• Nallemagic

Hur ser ni på att träffa unga killar?

Hej alla, så här ligger det till. Är själv en 19 årig kille i Stockholm som börjat öppna upp ögonen väldigt mycket för äldre kvinnor. Problemet och frågan till er blir däremot: Vill kvinnor i säg 30-50 års åldern träffa/ligga med unga killar eller kommer jag endast att göra bort mig om jag ska försöka flirta med någon? Det blir ju generaliserat i och för sig men ta från era egna perspektiv? Vad säger ni och vad hade ni viljat ha av en yngre kille?

mvh

• Svar på tråden Hur ser ni på att träffa unga killar?
  • Anonym (50+)

Varför ragga på tanter? Passa på att njuta av unga tjejer nu innan du blir för gammal.

Var sak har sin tid.

• Anonym (Anonym)

Nej, inte för mig. Ligga med killar som är unga nog att vara mina söner är rent avskräckande, hur snygga de än är.

Det finns däremot gott om kvinnor som skulle älska lammkött, så länge de är myndiga, eller byxmyndiga. Gå på krogen så lär du få napp.

• Anonym (Gubben 56)
    Anonym (50+) skrev 2020-01-03 12:20:04 följande:

Varför ragga på tanter? Passa på att njuta av unga tjejer nu innan du blir för gammal.

Var sak har sin tid.

Precis vad jag också skulle säga. Du vet inte hur mycket du kommer längta efter en ung vacker tjej när du blir äldre. Men, det är väl så att man alltid vill ha det man inte kan få.
  • Anonym (Q)

10, kanske 15 år yngre kan vara okej (jag är 45). Om en 19-åring skulle stöta på mig skulle jag inte ta honom som seriös och skulle kanske tom undra vad det är för fel på honom som inte kan få en tjej i sin egen ålder!?

Så tror att dina chanser ser bättre ut hos en 30-åring än någon som är närmre 50!

• Anonym (Svagt)

Jag skulle tro att intresset är ganska svalt. Kanske att tjejer över 20 vill det?

• Anonym (Svagt)
    Anonym (Q) skrev 2020-01-03 13:51:42 följande:

Så tror att dina chanser ser bättre ut hos en 30-åring !

Jaså varför tror du det?
Svar på tråden Hur ser ni på att träffa unga killar?