• Ssandra

    Drömma att man plussa på gravtest

    Jag hade en sån otroligt verklig dröm inatt, jag tog 2 graviditetstest och båda var positiva! Har BIM om 7 dagar idag!

    Har någon annan vart med om detta och sedan fått plus? Kändes så sjukt verkligt!

  • Svar på tråden Drömma att man plussa på gravtest
  • Sussiew

    Hej!

    Jag drömde att jag plussade för några dagar sedan och idag plussade jag svagt på BIM-4 så håller tummarna för

    Dig :)

  • Anonym (Gäst)
    Ssandra skrev 2020-01-03 13:06:20 följande:

    Jag hade en sån otroligt verklig dröm inatt, jag tog 2 graviditetstest och båda var positiva! Har BIM om 7 dagar idag!

    Har någon annan vart med om detta och sedan fått plus? Kändes så sjukt verkligt!


    Drömde det igår natt.. tror dock mest det beror på att jag tänkt så mycket på graviditet senaste tiden..:)
  • Anonym (Gäst)
    Anonym (Gäst) skrev 2020-01-03 15:12:10 följande:

    Drömde det igår natt.. tror dock mest det beror på att jag tänkt så mycket på graviditet senaste tiden..:)


    BIM ca 14 januari :)
  • Ssandra

    Åh grattis! :)


    Sussiew skrev 2020-01-03 13:25:15 följande:

    Hej!

    Jag drömde att jag plussade för några dagar sedan och idag plussade jag svagt på BIM-4 så håller tummarna för

    Dig :)


  • Ssandra

    ja så kan det ju vara såklart, drömt att jag Varit gravid flera gånger förut men aldrig att jag plussat!


    Anonym (Gäst) skrev 2020-01-03 15:12:10 följande:

    Drömde det igår natt.. tror dock mest det beror på att jag tänkt så mycket på graviditet senaste tiden..:)


  • Anonym (E)

    Det drömde jag en gång och plussade den morgonen. Det drömde jag ett par andra gånger och plussade inte.

    Det betyder ingenting.

  • Anonym (..)

    jag försökte bli gravid i ca 7 månader och tänkte på det hur mkt som helst, men drömde bara att jag plussade en gång, och då gjorde jag det på riktigt några dagar senare.. lite skumt var det allt! :) Men kanske bara var slumpen. Hoppas det går bra! :)

  • Ssandra

    Spännande! Vi får väl se :)


    Anonym (..) skrev 2020-01-03 23:14:04 följande:

    jag försökte bli gravid i ca 7 månader och tänkte på det hur mkt som helst, men drömde bara att jag plussade en gång, och då gjorde jag det på riktigt några dagar senare.. lite skumt var det allt! :) Men kanske bara var slumpen. Hoppas det går bra! :)


  • Anonym (53)

    Troligen beror det på att du så gärna vill, drömmar är ofta tankar, hopp, ångest, farhågor o saker man upplevt som hjärnan försöker hantera

    Håller tummarna för dig men bygg inte hela förhoppningen kring en dröm

  • Ssandra

    Nej herregud skulle inte tro fullt ut på en dröm men hört att många drömt just att dom plussade innan dom gjort det.. och jag har drömt att jag vart gravid förut men inte att jag plussat på stickan., och jag har försökt i ett halvår nu så tycker att det borde jag drömt redan isåfall :) men det återstår att se helt enkelt


    Anonym (53) skrev 2020-01-04 13:41:04 följande:

    Troligen beror det på att du så gärna vill, drömmar är ofta tankar, hopp, ångest, farhågor o saker man upplevt som hjärnan försöker hantera

    Håller tummarna för dig men bygg inte hela förhoppningen kring en dröm


  • JenniferO

    Jag har varit gravid två gånger och har båda gångerna drömt att jag plussat innan jag gjort det sen :).

  • Ssandra

    Åh va spännande!


    JenniferO skrev 2020-01-05 09:02:33 följande:

    Jag har varit gravid två gånger och har båda gångerna drömt att jag plussat innan jag gjort det sen :).


  • Ssandra

    Stort grattis :) jag drömde att jag plussade igen inatt men idag på BIM-5 så var det negativt! Men vi får se :)


    Hoppas96 skrev 2020-01-05 11:52:31 följande:

    Jag drömde faktiskt det häromdagen, och har plussat nu! Så jag håller tummarna för dig :)


  • Hoppas96
    Ssandra skrev 2020-01-05 14:20:30 följande:

    Stort grattis :) jag drömde att jag plussade igen inatt men idag på BIM-5 så var det negativt! Men vi får se :)


    Håller tummarna att det kommer, än är det tidigt!
  • Ssandra

    Vilken dag plussade du på? :)


    Hoppas96 skrev 2020-01-05 14:33:00 följande:

    Håller tummarna att det kommer, än är det tidigt!


  • Hoppas96
    Ssandra skrev 2020-01-05 15:04:25 följande:

    Vilken dag plussade du på? :)


    På äl+9 kunde jag inte urskilja om det var spök eller inte så väldigt svagt, äl+11 var det tydligt att det var ett streck. Men de ökar långsamt :) vissa får ju plus först några dagar efter bim så ge inte upp!
  • Ssandra

    Okej nejdå än finns lite hopp :)


    Hoppas96 skrev 2020-01-05 15:27:12 följande:

    På äl+9 kunde jag inte urskilja om det var spök eller inte så väldigt svagt, äl+11 var det tydligt att det var ett streck. Men de ökar långsamt :) vissa får ju plus först några dagar efter bim så ge inte upp!


  • Pisces81

    Så var det när jag plussade med dottern 2016 ???? drömde det natten innan jag skulle göra testet på morgonen. Jag steg upp och kissade och där var två knallröda streck ???? trodde inte på det och tog ett till.

    Nu har jag drömt samma igen efter att ha plussat svagt så då borde jag plussa starkare snart ???? lycka till alla.

Svar på tråden Drömma att man plussa på gravtest