• Anonym (Tjej)

Hur fort kan er kille/ni män komma en andra gång?

Min kille kan komma+få utlösning men sedan ändå fortsätta och komma igen kanske 2 min efter, alltså att det går 2 min mellan utlösningarna/orgasmerna.

Jag har inte varit med om det innan. Är det vanligt?

Har inte sett det i porr heller, bara i hentai. Min kille är asiat. Kan det vara därför? :P

• Svar på tråden Hur fort kan er kille/ni män komma en andra gång?
  • Anonym (bigarrå)

Kanske inte idag men förr kunde jag det typ, har inte exakt koll på tiden. Men sen tog tredje, fjärde och femte gången mycket längre tid

• Anonym (Kan)

Det har hänt mig någon gång att jag kunnat köra på och köra på flera gånger men någon minuts mellanrum. Oftast så går det ju dock inte. Eller inte vad jag vet i alla fall. Oftast kommer tjejen först och jag en pyttestund efter och båda känner sig rätt nöjda

• Anonym (Omstart)

Själv kräver jag omstart med en stunds vila emellan för att komma igen, men en kompis till mig kan komma upp till 6 ggr på raken men bara nån minuts mellanrum.

• Anonym (Man)

Nej, behöver minst en kvart mellan gångerna men det är nog inte orgasmen som är mitt problem utan att bli hård så jag kan penetrera igen. Efter en utlösning är den som en tom ballong och det är svårt att få till en ny erektion igen.

• Danne007

Aa det kan bero på olika faktorer, man kan dröja typ 30 minuter minst efter första orgasmen ? det händer mig iaf? d.v.s att jag får bättre kontroll efter första orgasm. Jag tror att din kille behöver snacka med en läkare. ^_^

• Anonym (Vad ni kan)

duktiga killar här. För mig är det kört den dagen men dagen därpå funkar det igen. Men är ju 70 år så det får jag vara nöjd med

• Anonym (Man2)

Kört för mig också den dagen, och kanske nästa. Min fru hade tidigare en pojkvän som kunde fortsätta direkt, en eller två gånger till, men han var bara 20

• Nicke989

Har lätt att få stånd snabbt efter orgasm, men det kan behövas mer tid för att få orgasm efter att ha fått en första. Men hur lång tid beror på hur kåt jag är, vad kvinnan gör, och flera andra saker. Men normalt inom en timme.

• Anonym (TK)
    Anonym (Man2) skrev 2020-01-04 16:29:25 följande:

Kört för mig också den dagen, och kanske nästa. Min fru hade tidigare en pojkvän som kunde fortsätta direkt, en eller två gånger till, men han var bara 20

• Anonym (TK)
    Anonym (Man2) skrev 2020-01-04 16:29:25 följande:

Ganska snarlikt här med. Morgon och kväll kan fungera. Har vi haft sex två mornar i rad så kan tredje morgonen bli svår. Det handlar om att jag inte blir lika hård som första dagen och det kan bli svårt att penetrera. Tar också längre tid tills utlösning tredje dagen.
Svar på tråden Hur fort kan er kille/ni män komma en andra gång?