• Anonym (Wdch)

Emotionellt omogen partner

Jag förälskade mig i en man och blev blind för vem han egentligen var. En emotionellt omogen man, gissar även på att han har adhd. Allt gick väldigt fort och jag blev gravid. Jag gjorde typ allt hemma och blev till slut irriterad på honom och det blev en del bråk. Vi kunde aldrig prata och lösa något. Han förstod inte att han behövde göra mer hemma.

Blev lämnad mitt i graviditeten och han reste runt och festade massor. Han missade även stunden då hans barn föddes. Kom några timmar senare då han inte haft på telefonen.. liksom hallå.. borde ha igång telefon för man vet aldrig när barnet kommer att födas..

Han kommer och hälsar på emellanåt men anser sig ha det riktigt bra nu, reser och festar.. har gått över två veckor sedan han träffade sitt barn nu.

Vad vill jag ha sagt med detta..

undrar nog om en emotionellt omogen man kan växa upp.. konstigt nog var jag ändå inte klar med relationen utan önskar att det blev vi igen. Men om han kunde mogna lite..

• Svar på tråden Emotionellt omogen partner
  • Anonym (Ja)

Hur gammal är han? visst kan människor utvecklas och mogna så svaret är ja.

• Anonym (Wdch)

Han är 30.

Har flyktbeteende, flytt från/avslutat samtliga relationer han haft.

• Anonym (--------------------)

Visar HAN nån vilja om att det ska bli ni igen, eller skiter han bara i det? Låter ju iaf  inte som han bryr sig om ert barn så mkt. Visar han nåt tecken på insikt öht liksom.

Svar på tråden Emotionellt omogen partner