Seriös dejting?
Varning för dravvel och lång text.
Har träffat en helt fantastisk kille sedan 2 månader tillbaka..
Vi matchade efter en (för min del) blöt kväll ute. Såg hans bilder och tyckte inte att det var något speciellt. Han skrev ett dygn senare och vi sågs spontant för en promenad och ett glas vin. Direkt när jag såg honom stannade allt upp och vår dejt varade i 7h och ingen utav oss ville att den skulle ta slut.
Efter det styrde han upp en väldigt genomtänkt kväll och allt kändes lika bra. Fortlöpande veckor sågs vi mer eller mindre varje dag och sov konstant hos varandra. Allt kändes som på moln och sexet är helt magiskt.
Efter 4 veckors intensivt dejtande begav han sig på 1 månads resa. vi pratade varje dag både i tfn, face-time och ett ständigt sms:ande trots att han var på andra sidan jordklotet.
Innan han åkte gjorde jag klart för honom att jag inte var intresserad utav att träffa någon annan än honom under tiden vi sågs och att jag var ute efter något seriöst. Han sa detsamma och vi lovade att vi skulle vara ärliga om vi skulle "stöta på" vår livs kärlek under tiden vi var ifrån varandra.
Detta har inte hänt och jag räknade ner dagarna tills han kom hem. i samma veva tog jag bort min dejting-profil.
Så nu äntligen kom han hem och vi sågs direkt när han hade landat i Sverige. De senaste dagarna har vi suttit ihop, mestadels har vi haft sex, tagit det lugnt och bara njutit utav varandra. Han fick även träffa en utav mina närmsta vänner häromdagen vilket kändes så naturligt. Han gav mig även en puss framför vännen.
Också att inflika så har jag fått träffa hans vänner innan han begav sig.
När jag läser ovanstående så undrar jag lite varför jag skriver detta inlägg.. han är så fin, omtänksam och allt det där. ibland har han inflikat om saker vi skall göra i framtiden etc men han har fortfarande inte sagt att han tycker om mig. Han frågade mig häromveckan (när han fortfarande var bortrest) om jag ville följa med på en tillställning ikväll med hans kompisar. Jag sa att vi får kolla på det när han kom hem (var osäker på om det skulle kännas lika bra som tidigare) och nu när vi väl har spenderat dagar ihop så nämnde han inget om ikväll och huruvida jag skulle följa med eller ej. han kanske tolkade det som att jag inte ville? Dessutom så råkade jag se när han skulle visa mig något i hans mobil att han hade kvar dejting appen.. (det behöver inte betyda att han är aktiv där längre iofs men det gjorde mig osäker)
En del utav min magkänsla säger att det är han jag har väntat på. Jag har gått och blivit förälskad men är så sjukt rädd för att bli sårad. Kan någon tipsa mig om hur jag skall gå vidare. Jag vill verkligen inte att min osäkerhet och hjärnspöken ska förstöra detta. För visst är det för tidigt att ens ta upp frågan vart vi står? Han har ju dels precis kommit hem och vi har bara aktivt dejtat i 1 månad.