• Ssandra

    Negativt BIM-5

    Någon som fått negativt på BIM-5 för att den få positivt senare? Ni som testat varje dag sen BIM-5

  • Svar på tråden Negativt BIM-5
  • Ssandra

    Vi får väl se om någon svarar!


    Onegemensamtbarn skrev 2020-01-05 11:09:30 följande:

    Undrar också för fick också negativt idag är också på typ Bim-5.


  • Ssandra

    Tycker det känns som var och varannan test positivt på BIM-5 eller 4 ..


    Pimpinellan skrev 2020-01-05 15:06:26 följande:

    Det är ytterst ovanligt att få plus så himla tidigt. Knappt nån får det. Vänta till BIM med att testa.


  • LouLou90

    Ägglossningen är det som är mest relevant då lutealfasen kan skilja sig åt mellan olika människor. Jag till exempel plussade på bim-3 vilket är äl+11 för mig. Dagen innan hade jag testat negativt.

  • Ssandra

    Ja det är sant! Jag är på ÄL+10 idag men det var negativt, men vi får väl se :)


    LouLou90 skrev 2020-01-05 15:26:22 följande:

    Ägglossningen är det som är mest relevant då lutealfasen kan skilja sig åt mellan olika människor. Jag till exempel plussade på bim-3 vilket är äl+11 för mig. Dagen innan hade jag testat negativt.


  • Pimpinellan
    Ssandra skrev 2020-01-05 15:17:19 följande:
    Tycker det känns som var och varannan test positivt på BIM-5 eller 4 ..
    Nej, det får de inte.
  • Ssandra

    Testade du på BIM-5 då? Och vart var du då? ÄL+? :)


    Sussiew skrev 2020-01-05 18:34:40 följande:

    Hej! Jag fick svagt positivt på stickor men gravid 1-2 med clearblue på BIM -4 :)


  • Scrootie

    Med första barnet fick jag plus först ca en vecka efter Bim. Jag har dock sen ägglossning vilket jag inte riktigt hade koll på då så troligare var det ett par/tre dagar innan Bim, men likväl tokblankt. En vecka senare testade jag positivt!

  • emmeam

    Hej, har någon fått negativt och utebliven mens? Jag har min testdag idag (ivf) negativt men fortfarande ingen mens? Känns så förvirrande..

  • Sussiew
    Ssandra skrev 2020-01-05 18:47:33 följande:

    Testade du på BIM-5 då? Och vart var du då? ÄL+? :)


    Nej BIM -4 och äl +10 :)
Svar på tråden Negativt BIM-5