• Anonym (Gubben)

Hur tar du bort könshåret?

Undrar hur ni andra tar bort könshåret och vad ni tycker är bra/mindre bra med metoden.
    Jag noppar mitt det positiva är att det blir otroligt len, det negativa att det är tidskrävande.
    Gumman min rakar, positivt det går fort, det negativa att det fort blir stickigt.

• Svar på tråden Hur tar du bort könshåret?
  • Anonym (Maneten)

Jag tar rakhyvel på pungen/skaftet, resten låter jag vara eller kortar ner med sax. Ser gärna att kvinnor inte rakar sig allt för mycket, det är kvinnligt med hår.

• Mackan87

Noppar??? Aj???!!! Jag har ett extremt känsligt underliv (tjej) så jag rakar bikinilinjen enbart vid behov och trimmar med sax resten. All övrig tid får det växa fritt, så tur man är singel :)

• Mackan87

Noppar??? Aj???!!! Jag har ett extremt känsligt underliv (tjej) så jag rakar bikinilinjen enbart vid behov och trimmar med sax resten. All övrig tid får det växa fritt, så tur man är singel :)

• Anonym (O)

Jag är kille och vaxar hela kroppen var femte vecka

• Anonym (Rakad pung)

Jag plockar med pincett, tycker det blir bäst. Har testat epilator också, men det gör lite väl ont. Ibland blir det rakhyveln, det går betydligt snabbare än att plocka stråna ett i taget...

• Anonym (Wilma)

Jag har gjort hårborttagning med laser på klinik. Bästa jag någonsin gjort! Hårfri jämt????

Svar på tråden Hur tar du bort könshåret?