• mommadearest

    Messenger utan Facebook!?

    Jag har tagit bort min Facebook men vill fortfarande ha kvar messenger, min pappa har ingen Facebook men kunde logga in på messenger med hans telefonnummer, jag får dock inte upp det alternativet... 

    Kan det bero på att det tar 30 dagar för mitt Facebook-konto att försvinna helt eller vad kan det bero på? 

    Det enda som kommer upp är min Facebook inloggning, vilket jag inte vill använda för jag vill inte ha Facebook längre. 

    Blir så otroligt irriterad när det står att det ska funka och förklaring på hur man gör utan Facebook-konto men så fungerar det inte ändå, kommer inte ens upp det alternativet! 

  • Svar på tråden Messenger utan Facebook!?
  • Anonym (Pd)

    Jag har inte facebook men min Messenger app fungerar som vanligt.

  • mommadearest

    Ja jag fick en länk skickat till mig från en annan sida där det stod att Facebook stängt ner alternativet att skaffa Messenger utan Facebook, de som redan har Messenger utan Facebook får behålla det men man kan inte skaffa nytt.. Så jag fick avbryta borttagandet av mitt Facebook konto och istället bara inaktivera det , då kunde jag fortfarande använda Messenger. Så störande att det ska behöva va så dock .

  • Anonym (Samma här)

    Ja så har jag med gjort skönt slippa eländet.

Svar på tråden Messenger utan Facebook!?