• Anonym (Mera Sex)
    Mon 6 Jan 2020 01:05
    988 visningar
    21 svar
    21
    988

    Mens Sex

    Hur gör ni under mensen ?
    Har ni sex då ?
    För mig är det ok .
    Och min kille är det ok också  .
    Vi lägger på två badlakan ett svart och ett rött .
    Vi gör det utan tampong .
    Eller blir analsex i då ?
    Har ni bara analsex under mensen eller när som helst .

  • Svar på tråden Mens Sex
  • Mon 6 Jan 2020 01:16
    #1
    +2

    Analt eller så suger jag och smeker mig själv.

  • Anonym (Rött)
    Mon 6 Jan 2020 06:35
    #2

    Har sex som vanligt. Tar ej emot oralt dock men annars som vanligt.

  • Mon 6 Jan 2020 08:55
    #3
    +1

    Förstår inte detta med analt, hellre tarmbakterier/bajsrester på kuken än blod?!

  • Mon 6 Jan 2020 08:55
    #3

    Förstår inte detta med analt, hellre tarmbakterier/bajsrester på kuken än blod?!

  • Wed 8 Jan 2020 16:07
    #4

    du är toppen tjej ,för att du har andra alternativ ...du kan göra dig och  din partner glad ,du är duktig och sexig ..

  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 8 Jan 2020 16:12
    #5
    +1

    Jag skulle inte ha några problem med det, bara det skedde direkt efter en dusch. Men min man klarar det inte, han blir bara äcklad. Vi kör analsex istället.

  • Anonym (sexy)
    Fri 10 Jan 2020 00:56
    #6
    +1

    Vi kör som vanligt men med handduk både jag och tjejen tycker det är skönt att jag kan spruta i henne utan skydd.

  • Fri 10 Jan 2020 08:23
    #7
    +1

    Har sex som vanligt med handduk under. Har hon riklig mens så vill hon ibland inte och då suger hon trots att jag säger att jag överlever någon dag utan sex. Jag har en fin tjej Glad

  • Anonym (Mois)
    Fri 10 Jan 2020 23:30
    #8

    Trodde fan vi hade kommit längre än såhär. Varför skulle mensblod på något sätt vara äckligare än sperma? Vill han inte ha sex under mens ska han fasen varken bli avsugen eller få knulla analt. Det är ju sorgligt vad vissa tjejer fjäskar. Förstår kanske att man inte vill ha oralsex med någon som har mens... men att penetrera? Kom igen.

  • Anonym (Mois)
    Fri 10 Jan 2020 23:30
    #8
    +1

    Trodde fan vi hade kommit längre än såhär. Varför skulle mensblod på något sätt vara äckligare än sperma? Vill han inte ha sex under mens ska han fasen varken bli avsugen eller få knulla analt. Det är ju sorgligt vad vissa tjejer fjäskar. Förstår kanske att man inte vill ha oralsex med någon som har mens... men att penetrera? Kom igen.

Svar på tråden Mens Sex