• Anonym (Ts)

    Har vi olika sexdrift?

    Dejtar en man som är ca 11 år äldre än mig (jag 27 han 38). Jag älskar att prata, skriva om och ha sex! Det är vad som gör en bra relation eftersom jag annars kan hänga med mina killkompisar.

    Den här mannen har inte superstor snopp och jag börjar misstänka att han har svårt att hålla den hård vilket gör att sex enbart sker på hans initiativ vilket typ är aldrig. Han skickade lite sms i början (vi har setts 2 månader) men det slutade han snabbt med. Jag har försökt att framföra att jag vill ha mer och ibland anstränger han sig men sen kommer det tillbaka till hans gamla vanliga lunk...

    Hur ska jag framföra detta på bästa sätt utan att pressa honom eller få honom att känna sig dålig? Han tar allt som kritik och det är ju inte meningen heller...!

  • Svar på tråden Har vi olika sexdrift?
  • Anonym (.)

    Släpp han och gå vidare. Har han inte stor sexlust under de första 2 månaderna kommer det bli väldigt lite om ett par år.

    Det blir bara slitningar i längden i förhållanden där sexlusten har stor skillnad.

  • Anonym (oxå man)

    Du e 27, han 38...


    Ni är nya i ert förhållande å han vill knappt ha sex? vad är det för fel på karln?
    I början av ett förhållande är det mest vanliga att man är som kaniner ju, man är ju som en zombie på dagarna för man bara har sex på natten å knappt sover.


    Nä, du får nog avsluta om det inte blir nån ändring, hur tråkigt det än låter.
    Ställ han mot väggen lite, å fråga varför han inte vill.

  • Blower83
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-06 08:23:49 följande:

    Dejtar en man som är ca 11 år äldre än mig (jag 27 han 38). Jag älskar att prata, skriva om och ha sex! Det är vad som gör en bra relation eftersom jag annars kan hänga med mina killkompisar.

    Den här mannen har inte superstor snopp och jag börjar misstänka att han har svårt att hålla den hård vilket gör att sex enbart sker på hans initiativ vilket typ är aldrig. Han skickade lite sms i början (vi har setts 2 månader) men det slutade han snabbt med. Jag har försökt att framföra att jag vill ha mer och ibland anstränger han sig men sen kommer det tillbaka till hans gamla vanliga lunk...

    Hur ska jag framföra detta på bästa sätt utan att pressa honom eller få honom att känna sig dålig? Han tar allt som kritik och det är ju inte meningen heller...!


    Hade du varit med mig tex så hade du fått så mkt sex som du hade velat. Jag älskar att ha sex. Och den står när du hade velat d. Jag blir 38 i år.
  • Anonym (My)

    Varför dejtar du en man med liten kuk som dessutom har svårt att hålla den hård och inte är kåt?

  • Anonym (My)

    Varför dejtar du en man med liten kuk som dessutom har svårt att hålla den hård och inte är kåt?

  • Anders 386

    Du har ingen anledning att framföra att du vill ha mer sex. Det blir bara onödig kritik. Det är alltid så att den som vill sällan är den som avgör hur mycket sex det blir - alltså inget du kan påverka.Det är inget fel på honom, alla människor funkar bara olika. 

    Antingen får man leva med det eller också får man hitta någon annan att leva med. Men då kanske man får andra problem istället?? 

  • Anonym (Bill)
    Anonym (My) skrev 2020-01-07 10:38:14 följande:

    Varför dejtar du en man med liten kuk som dessutom har svårt att hålla den hård och inte är kåt?


    TS skriver inte något om liten kuk. Bara att den inte är superstor. (Vilket TS kanske ska vara tacksam för.)Skrattande
  • Anonym (Ts)
    Anonym (My) skrev 2020-01-07 10:38:14 följande:

    Varför dejtar du en man med liten kuk som dessutom har svårt att hålla den hård och inte är kåt?


    För att han har många andra kvaliteer, uppordnat liv, generös, rolig
  • t1000
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-06 08:23:49 följande:

    Dejtar en man som är ca 11 år äldre än mig (jag 27 han 38). Jag älskar att prata, skriva om och ha sex! Det är vad som gör en bra relation eftersom jag annars kan hänga med mina killkompisar.

    Den här mannen har inte superstor snopp och jag börjar misstänka att han har svårt att hålla den hård vilket gör att sex enbart sker på hans initiativ vilket typ är aldrig. Han skickade lite sms i början (vi har setts 2 månader) men det slutade han snabbt med. Jag har försökt att framföra att jag vill ha mer och ibland anstränger han sig men sen kommer det tillbaka till hans gamla vanliga lunk...

    Hur ska jag framföra detta på bästa sätt utan att pressa honom eller få honom att känna sig dålig? Han tar allt som kritik och det är ju inte meningen heller...!


    Håller med låter som en kompis relation utan sex. Hur träffades ni?
Svar på tråden Har vi olika sexdrift?