• Anonym (Annabelle)

Hur vet man om fiffin är trång

Killar!

Hur pass stor skillnad är det på tjejers fiffin? Finns det lika stora variationer "Invändigt då" som det gör med kukar?

Skriv allt ni kommer på om hur det kändes med nån som va tajjt resp inte tajjt inuti?

Och kan man som tjej känns/se om man är slapp lr inte?

• Svar på tråden Hur vet man om fiffin är trång
  • Anonym (20)
    Anonym (Annabelle) skrev 2020-01-06 12:02:55 följande:

Killar!

Hur pass stor skillnad är det på tjejers fiffin? Finns det lika stora variationer "Invändigt då" som det gör med kukar?

Skriv allt ni kommer på om hur det kändes med nån som va tajjt resp inte tajjt inuti?

Och kan man som tjej känns/se om man är slapp lr inte?

Jag som man har upplevt att det kan vara otrolig stor variation på hur tight en tjej är. Känslan av någon riktigt trång är oslagbar! Vill dock påpeka att jag aldrig varit med nån som inte känts skön, trots att de inte varit så tighta.

Du får väl höra efter med killar som du ligger med. Ett annat tecken är ju om många kommer väldigt snabbt med dig...
  • Sarah889

En uppenbar runktråd. Vilket patetiskt försök att framstå som en kvinna.

• Anonym (Sarah2)
    Sarah889 skrev 2020-01-06 12:12:33 följande:

Håller helt med, vi rapporterar den tillsammans. Kräks
  • Anonym (Annabelle)
    Sarah889 skrev 2020-01-06 12:12:33 följande:

Va? Jag är en 30 årig 2 barn mamma och har absolut inget syfte med o få folk o börja runka

Jag gillar sex och vet vilken skillnad storlek på kukar kan vara och ville därför höra lite mer hur det är med det kvinnliga könet
  • Anonym (Annabelle)
    Anonym (Sarah2) skrev 2020-01-06 12:14:19 följande:

Håller helt med, vi rapporterar den tillsammans. 

På riktigt så är jag är en 30 årig 2 barn mamma och har absolut inget syfte med o få folk o börja runka

Jag gillar sex och vet vilken skillnad storlek på kukar kan vara och ville därför höra lite mer hur det är med det kvinnliga könet

Detta är inget jag kan fråga om på Facebook direkt eller ta med mina vänner?
  • Anonym (Sarah2)
    Anonym (Annabelle) skrev 2020-01-06 12:16:59 följande:
    På riktigt så är jag är en 30 årig 2 barn mamma och har absolut inget syfte med o få folk o börja runka

Detta är inget jag kan fråga om på Facebook direkt eller ta med mina vänner?
    Okej, då anmäler vi inte. Då har du rätt att skriva saker.
  • Anonym (Annabelle)
    Anonym (Sarah2) skrev 2020-01-06 12:30:25 följande:

Okej, då anmäler vi inte. Då har du rätt att skriva saker.

Va det sarkastiskt?
  • Anonym (L)

Mycket beror på våthet också. Är man torrare så känns det automatiskt trängre. Och är det plaskvått så känns det inte alls "trångt".

• Anonym (mmm)
    Anonym (Annabelle) skrev 2020-01-06 12:15:40 följande:
    Va? Jag är en 30 årig 2 barn mamma och har absolut inget syfte med o få folk o börja runka

Men om du är 30 så har du haft sex ett antal gånger. Du vet vid det här laget om du är trång eller inte. Om du upplever att du inte vet, ja då är du väl inte det. 
  • Anonym (Jahsplan)

Fiffi? Menar du en hund? Låter som en pudel. Låter fruktansvärt sjukt att tänka på hundar som trånga.

Vet att du kan ha menat annat, men jag vill inte leva i en värld där "vuxna" människor på allvar använder ordet Fiffi som något annat än ett hundnamn.

Svar på tråden Hur vet man om fiffin är trång