• MissJibs

    Långvarig blödning, gravid, ökade gravtester

    Hej alla!

    Ska försöka fatta mig kort...

    Fick barn för 5 månader sen o har haft 1 mens som startade 24/11. 23/12 gjorde jag ett gravtest som jag tyckte att jag såg ett ytterst ytterst svagt plus på. Men fick mens den 25/12 igen. Dock lite annorlunda eftersom den startade me ytterst liten blödning. Dag 2,3 o 4 kraftig blödning, behövde alltså använda både tampong o binda, precis som första mensen. Resterande dagar liten blödning. Hade köpt hem ÄL tester o ville testa en sticka eftersom jag aldrig använda såna. Till min förvåning fick jag starkt utslag, trots blödning. Vände mig till en tråd här på FL o en frågade om jag kanske va gravid med blödning. Hmm... tog senare den kvällen ett Tento gravtest o fick till min förvåning 2 streck. Dagen efter beslutar jag o sambon att testa me ett digitalt, fåt 2-3 v på d. Hade några Tento stickor kvar o har nu använt upp dessa o de ökar i styrka hela tiden. Ff blöder jag o e nu på dag 14. Har inte ont men känner mig inte speciellt gravid. Nu kan d ju spela roll eftersom jag nyligen varit gravid o ff ammar.

    Ngn som varit me om samma o d gått vägen?

    Visst, jag kan ringa 1177 o ev åka upp på sjukhuset för ett vul men har hört att d inte e alltid man kan se hjärtslagen så här tidigt. Så jag tänkte väl avvakta till v.8, 2 veckor ungefär.

Svar på tråden Långvarig blödning, gravid, ökade gravtester