• Tue 7 Jan 2020 12:40
    537 visningar
    1 svar
    1
    537

    bim +1 mensen kommer inte igång, bara rosa flytning?!

    Hej!

    Jag undrar hur vanligt de är att få en blödning vid bim även om man är gravid?

    Jag tog ett test bim -3 men de va negativt. Fick lite rosa på pappret igår Bim dagen när torka mig vid ett toalettbesök, samma sak hände idag endast 1 gång. Har alltid krafig mensvärk och regelbunden mens som även oftast kommer samma tidpunkt varje månad men känns som kroppen spelar mig ett spratt? Väntar bara på att mensen ska komma igång men ännu inget hänt, har inga graviditetssytom förutom att jag inte haft någon pms, vilket jag annars har kraftigt och blir mycket nedstämd, trött och kraftiga humörsvängningar men varit ovanligt pigg och glad denna månad. Fattar inget? Vågar inte ta ett test till för orkar inte med negativa tester. Någon som varit med om liknande?? Tacksam för svar!

  • Svar på tråden bim +1 mensen kommer inte igång, bara rosa flytning?!
  • Wed 8 Jan 2020 13:38
    #1

    Hej! Jag har inte vart med om något likadant innan. Men denna månaden är jätte skum. Har en cykel på 28 dagar och den är alltid i tid mitt på dagen men nu började jag blöda jätte lite igår (en dag tidigt) och mensen kommer inte. Tog ett test i lördags bim-3 och det va negativt, så gravid tror jag inte att jag är.

    Men frågan är vad det kan vara? Har du hittat något om det?


    Hejhej
Svar på tråden bim +1 mensen kommer inte igång, bara rosa flytning?!