• Anonym (S)

Hahaha vad är fel på mig som tänder på detta??!

Har ny pojkvän och är jätteförälskad. Vi var hos mig i helgen och jag bor rätt litet så jag hörde när han var på toa och bajsade. Och då ibland gjorde han små utpustningar eller småstön typ och jag tände på det Skäms för det är precis så han låter när vi har sex, haha. Försökte tänka att det är inget sexigt utan han bajsar ju (jag tänder INTE på bajs) men hjärnan kopplade inte så jag var jättekåt när han kom ut därifrån Drömmer 

Hände samma sak gången efter. Skäms Skäms Sade förstås inget till honom. 

Någon annan som blivit upphetsad av något som egentligen är rätt äckligt. 

• Svar på tråden Hahaha vad är fel på mig som tänder på detta??!
  • enable007

Hahaha försök och fokusera vacav

• Jonnynilsson
    Anonym (S) skrev 2020-01-08 11:59:22 följande:

Har ny pojkvän och är jätteförälskad. Vi var hos mig i helgen och jag bor rätt litet så jag hörde när han var på toa och bajsade. Och då ibland gjorde han små utpustningar eller småstön typ och jag tände på det Skäms för det är precis så han låter när vi har sex, haha. Försökte tänka att det är inget sexigt utan han bajsar ju (jag tänder INTE på bajs) men hjärnan kopplade inte så jag var jättekåt när han kom ut därifrån Drömmer 

Hände samma sak gången efter. Skäms Skäms Sade förstås inget till honom. 

Någon annan som blivit upphetsad av något som egentligen är rätt äckligt. 

Hej Troll!
  • Anonym (Q)

Inte när han stönar för att han bajsar (har aldrig hört att han gör det).
    Men när han stönar av andra anledningar kan jag gå igång!
    Han älskar bland annat när jag kliar honom på ryggen eller i hårbotten och brukar stöna när jag gör det! Brukar sluta med sex!

• Anonym (Bobby)

Min fru får strålning mot underlivscancer och visade sin fiffi, hur svullen och irriterad den är. Jag blev så sugen, fast det samtidigt kändes så fel... skämsigt...

Svar på tråden Hahaha vad är fel på mig som tänder på detta??!