Konstant kissnödig, man 28 år.
Hej
I ett tag har jag haft detta problem endast vid nattetid. Vid ca 01 när jag sitter och kollar på tv blir jag kissnödig, går och kissar, kommer tillbaks till tvn, känner mig kissnödig igen direkt efter, går och kissar och sådär kunde det hålla på 4-5 gånger, sedan var problemet helt borta till nästa natt. Dvs inga problem under dagarna osv.
Nu sedan 2 januari cirka har jag känt mig kissnödig HELA tiden. Kan gå kissa, blir klar, drar upp byxorna, går ut från toaletten och känner genast "oh, måste gå tömma igen". Går till toan igen, får ut några droppar, in till rummet igen, 5 minuter efter samma sak. Det svider lite vid hålet på ollonet men inget kraftigt eller smärtsamt.
Det skumma var att igår så avtog symptomen. Mellan ca 15 tiden till 23 så var symptomen helt borta, under dessa timmar kissade jag kanske 3 gånger och då var det som att kissa som vanligt. Sen vid 23 när jag kommer hem igen känner jag hur problemet börjar igen.
Jag ska givetvis ringa VC, men det får bli på fredag.
Men tänkte ändå höra med er, är detta en urinvägsinfektion eller något mer allvarligt tror ni? Hypokondrisk som man är så är jag sjukt orolig och rädd.
Tacksam för svar/råd/hjälp.