Ghostad efter 9 år tillsammans.
Efter ett gräl så slutade min partner sedan nio år bara att höra av sig. Tydligen är det slut i hans värld, men han har fortfarande inte sagt det rakt ut.
Efter tre veckor hörde han av sig och önskade mig ett gott nytt år. wtf.
Jag har förstås försökt fråga honom vad som hände, och varit arg, och orolig, och mejlat några gånger. Inga svar. detta var innan han önskade mig gott nytt år, och jag bad honom då i stort sett att dra åt helvete.
Men ändå.
Mår ju inte alls bra av detta. Även om vi haft en dålig relation på slutet och framförallt pga honom då han varit vag och undvikande, och annorlunda så förväntade jag mig att man gör slut efter så många år.
De flesta bråken har handlat just om saker relaterat till att han inte berättar något om sitt liv, inte vill jag ska träffa hans vänner, knappt velat umgås, mindre sexlust från hans håll, samtidigt som han sagt att han älskat mig och vill vara med mig resten av sitt liv senast dagarna innan han försvann.
varje gång jag frågat varför han behandlar mig så annorlunda har han blivit jättearg och därför har det bara blivit gräl istället för ett samtal.
Tror absolut det kan finnas en annan kvinna, men oavsett är det här så fult.