Saknar henne
Hellå HallåI en halv slarvig text ber jag på mina bara knän efter hjälp
För 3 år sedan gjorde jag slut med min flickvän efter att vi hade varit tillsammans 6 år fram och tillbaka genom ungdomensdagar mellan 15-21 års ålder. Vi var för omogna för varandra helt enkelt och jag kände att det inte funkade där och då.
Men jag kan verkligen inte komma över henne, jag har försökt träffa andra men det funkar inte på grund av mig för att jag känner att det inte funkar då jag går runt och tänker på henne hela tiden och jag går runt och känner mig elak genom hela förhållandet och det blir slut.
Mina kompisar säger att jag ska träffa andra och "ligga runt" och vara med andra utan känslor men det är inte jag, jag funkar inte så, kan inte ligga med någon utan att det ska vara känslor inblandat, det känns fel.
I våras skrev hon bara "vad gör du?" till mig, men jag träffade en tjej där och då som jag kände att det var kanske verkligen denna som var för mig så jag valde att inte svara, vår gick till sommar och vi hade vårat bråk och det blev ett "break" och jag valde att skriva hur jag kände till mitt ex, men inget svar, och blev av någon konstig anledning tillsammans med denna tjej igen.. och det funkade inte såklart och nu sitter jag här.
Det är på senaste tiden jag insett att det är detta som ställt till för mig i alla år, att hon sitter kvar inom mig så jäkla mycket och försvinner inte, att det är den enda jag kan säga med stolthet att jag älskar.
Så finns det NÅGON där ute som har setat i liknande sitts eller fått tillbaka sitt ex efter flera år där ni trott att alla broar har varit brända, hur göra?