• Anonym (Asta)

Match.com

Hej!

Jag har aldrig varit medlem på nån datingsida/app men funderar på att prova.

Mina funderingar är hur mkt som syns när man gör en profil? Jag menar som tex mailadress..? Den ska man ju fylla i när man blir medlem men syns den inför andra användare i tex match.com?

Andra tips om man vill vara lite anonym till en början? Jag vet ju som sagt ingenting om detta...!

• Svar på tråden Match.com
  • Anonym (B)

Nej, din mejladress syns inte för andra.

• Anonym (Mackapär)

Just Match är dyrt. Och så kan man inte se vilka medlemmar som själv är betalande medlemmar. Så man vet inte vilka som kan svara om man skriver. Jag tycker inte om det.

• Anonym (Mackapär)
    Anonym (Mackapär) skrev 2020-01-10 09:39:50 följande:

Just Match är dyrt. Och så kan man inte se vilka medlemmar som själv är betalande medlemmar. Så man vet inte vilka som kan svara om man skriver. Jag tycker inte om det.

Mötesplatsen är ungefär lika dyrt. Men där kan man se vilka som är betalande medlemmar. Så man vet vilka som kan svara om man skriver. Det tycker jag om.
  • Anonym (Asta)

Ok! Ja man vill ju helst sålla bort skummisarna.. Bra input!

• Anonym (mm)

Match upplevde jag som så rörig när jag skulle fylla i profilen så jag gav upp. Mötesplatsen däremot funkade superbra för mig. 

• Daenyras

Match är alldeles för dyr tycker jag. 

Och överlag tycker jag att du hittar enbart skumma personer på onlinedejtingsidor. 

• Anonym (Frazze)

Jag hittade min blivande fru på match 2015 så jag tycker att den, åtminstone då, var toppen. Men visst var det tröstlöst en del perioder innan jag hittade rätt. Man skrev, visade intresse, dejtade och sen var det ju ett vägval för både en själv och de man dejtade om man ville fortsätta eller inte. Tanken med dejtingsidor är bra, men förstås  svårt i praktiken att få till det, då alla har olika agendor. 

Svar på tråden Match.com