• Anonym (Mim)

Appen GoFrendly

Är det någon som hittat nya vänner på den appen?

Hur tar man egentligen kontakt?

Känns skitfånigt att skriva nåt, och jag vet inte vad jag ska skriva heller?! :O

Könns så svårt att hitta nya vänner när man är 35 år...

Hjälp någon!

• Svar på tråden Appen GoFrendly
  • Anonym (Samma)

Också sugen på att veta hur appen funkar, nyinflyttad o inga vänner kvar. Vill verkligen skaffa nya och hört om appen men inte ens våga ladda ner den!

• Agronomen

Har appen och har kompisdejtat 3 stycken därifrån, varav en jag fortfarande umgås med. Var också medlem på en annan kompissida för en massa år sedan när jag var nyinflyttad i stan och genom den blev vi tillslut ett litet tjejgäng, men umgås och hörs bara regelbundet med en av tjejerna från den tiden också. Men det går ju, även om det är lite svårare när man är ?äldre?. Tycker dock att GoFrendly-appen känns lite rörig, så är inte inne där så ofta nu.

• Anonym (Mia)

Har träffat flera fina tjejer på den sidan .Värt att testa !Var inte blyg nu.Livet går fort.

• Anonym (S)

Jag gick med igår! Jag får se om jag vågar skriva till någon eller bara sitta och vänta på att bli skriven till.. :)

• Anonym (X)

Om man inte vågar skriva först så kan man ju "spara" folk som verkar intressanta, då får dom ett medd som informerar om att dom blivit "sparade" och det brukar kunna vara en bra isbrytare om dom "sparar" tillbaka:)

• Anonym (En som undrar)

Ett tag sen den här tråden startade, men jag är nyfiken på hur det gått? Skulle vara kul att höra hur andra uppfattar appen. Själv har jag fått sval respons då jag sökt kontakt.

Svar på tråden Appen GoFrendly