• Anonym (Lööääu)

Jag är tjej och tycker bara det är jobbigt med stora kukar

Jag var på en tjejmiddag i helgen som va och vi började komma in på kukar och omkrets.

Största majoritet av mina tjejer valde hellre en smalare kuk mellan 11-12 centimeter än 15 och uppåt.

När man läser alla trolltrådar så börjar man fundera på vad som verkligen är sanningen ?

Har man en partner som man älskar så bör ju inte storleken spela nån större roll ?

Något som jag störde mig på va att 15 cm omkrets var de bästa.

Då måste jag vara väääldigt våt och om de går så gör det bara ont.

Tjejer ge mig ärlighet,känns ganska skevt att ha förspel i 30 minuter för att få in en 15 cm tjock kuk för att få känna sig "fylld"???

• Svar på tråden Jag är tjej och tycker bara det är jobbigt med stora kukar
  • Anonym (Tight)

Gillar inte för stort. Hellre grov än lång dock men normala kukar är det bästa. Känner mig väl fylld endå.

• Anonym (Dick)
    Anonym (Tight) skrev 2020-01-10 22:17:13 följande:

Gillar inte för stort. Hellre grov än lång dock men normala kukar är det bästa. Känner mig väl fylld endå.

vad är normal?
  • Anonym (Lol)

På fredagar gillar alla mikropenisar... ;)

• Anonym (Ems)
    Anonym (Dick) skrev 2020-01-10 22:24:08 följande:

vad är normal?

Genomsnittet hos svenska män brukar sägas vara ca 15*10 cm. Vet inte om jag litar på den siffran fullt ut, upplever snarare att det allra vanligaste är lite kortare än så (13-14 cm) men lite grövre (11-12 cm). Men det är den statistik som finns.

"Normalt" är väl svårt att definiera, men 75% av män sägs ligga inom spannet 12-18 cm i längd, och mellan 8 8 och 12 cm i omkrets. Så inom det spannet är nog definitionen av normal.
  • Anonym (H)

Tycker inte alls om grova kukar.. Min första kille hade det och jag blödde efter varje gång och kunde fan inte sitta ner efter vi haft sex. Var våt, kåt och allt! Men nej.. Jag föredrar mindre kukar helt klart.

• Anonym (Dick)
    Anonym (Ems) skrev 2020-01-10 22:35:58 följande:
    Genomsnittet hos svenska män brukar sägas vara ca 15*10 cm. Vet inte om jag litar på den siffran fullt ut, upplever snarare att det allra vanligaste är lite kortare än så (13-14 cm) men lite grövre (11-12 cm). Men det är den statistik som finns.

"Normalt" är väl svårt att definiera, men 75% av män sägs ligga inom spannet 12-18 cm i längd, och mellan 8 8 och 12 cm i omkrets. Så inom det spannet är nog definitionen av normal.
    Påläst du är. Har modell mindre och hade kunnat tänka mig att ha större.
  • Anonym (Lil)

Alltså män och deras kukkomplex. Ja, den ska bara stor och tjock. Ingen mega men en genomsnitts kuk eller större. Är den mindre än genomsnittet så är det osexigt och fult

• Anonym (mimmi)
    Anonym (Lööääu) skrev 2020-01-10 20:50:39 följande:

Jag var på en tjejmiddag i helgen som va och vi började komma in på kukar och omkrets.

Största majoritet av mina tjejer valde hellre en smalare kuk mellan 11-12 centimeter än 15 och uppåt.

När man läser alla trolltrådar så börjar man fundera på vad som verkligen är sanningen ?

Har man en partner som man älskar så bör ju inte storleken spela nån större roll ?

Tjejer ge mig ärlighet,känns ganska skevt att ha förspel i 30 minuter för att få in en 15 cm tjock kuk för att få känna sig "fylld"???

Vad ska du vara med i samtal om kukstorlek om du inte tål andras åsikter? Har du lika svårt med alla sorters diskussioner och mår dåligt om inte alla tycker som du?
  • Anonym (W)

Nu kan jag inte med en kuk i den storleken men vad är problemet med 30 min förspel? Tycker tjejen att det är skönt med en sån så why not...

• Anonym (Grov)

Hur gamla är ni? Jag vill inte ha en jättelång kuk - min man har ca16 cm lång och det är perfekt. Man kan bli hårt knullad utan att det gör ont. Smala kukar tycker jag är sjukt avtändande, föredrar absolut en grövre. Det låter snarare som att problemet är att du inte blir tillräckligt kåt. Varför skulle man behöva ha förspel i 30 minuter? Tar det så lång tid för dig att bli kåt?
  • Anonym (Grov)
    Anonym (Ems) skrev 2020-01-10 22:35:58 följande:

Alltså, 10-11 cm är jättesmalt. Det kan inte stämma
  • Anonym (Grov)

11 cm är ju otroligt smalt, min mans är 14 i omkrets - lite grövre än genomsnittet men det är ju knappast något enormt som man behöver uppvärmning i 30 minuter för.... och nej, jag är inte slapp, däremot blir jag kåt typ direkt och är ingen fan av förspel
  • Anonym (W)
    Anonym (Grov) skrev 2020-01-11 22:17:51 följande:
    11 cm är ju otroligt smalt, min mans är 14 i omkrets - lite grövre än genomsnittet men det är ju knappast något enormt som man behöver uppvärmning i 30 minuter för.... och nej, jag är inte slapp, däremot blir jag kåt typ direkt och är ingen fan av förspel
    Är det konstigt att vissa behöver uppvärmning för det eller vad? Alla är vi olika.
  • Anonym (Storleköverskattat)

Storlek är överskattat enligt mig penisen är bara en liten del av sex egentligen. Personligen om man tänker på penetring så är väl mindre att föredra om man inte gillar smärta.

Tror att de med micropenis säkert kan vara bra i sängen säkert men helt ärligt så hade jag tyckt det hade varit jobbigare att tillfredställa någon med 2-3 cm, och man vill ju vara okej i sängen men det går säkert, är nog bara lite annurlunda.

Stora penisar är nog mer en porrgrej för att det kanske ser bättre ut men det behöver inte vara bättre.

Jag föredrar mindre antar jag men har bara varit med nån som har genomsnitt kanske 13 och medelgrov omkrets.

Sen är detta nog väldigt inviduellt.

• Anonym (M)

För min del så föredrar jag lite grövre. Smala penisar ger helt enkelt inte tillräckligt.

• Anonym (Grövre)

Har du och dina tjejkompisar erfarenhet av grova kukar på 15-16 cm? Det är ju trots allt ganska ovanligt...
  • Anonym (Lööääu)
    Anonym (M) skrev 2020-01-12 16:17:17 följande:

För min del så föredrar jag lite grövre. Smala penisar ger helt enkelt inte tillräckligt.

Vad är lite grövre för dig då ? Under 15 eller över ?
  • Rödskägg78

Har själv en kuk på ca. 17cm lång och 14cm i omkrets. Så kanske lite över medel men min tjej älskar den och den passar fint i hennes fitta. Älskar att se när hon leker med tungan runt ollonet och sakta börjar suga den.

• Anonym (Grov)
    Rödskägg78 skrev 2020-01-14 11:31:39 följande:

Har själv en kuk på ca. 17cm lång och 14cm i omkrets. Så kanske lite över medel men min tjej älskar den och den passar fint i hennes fitta. Älskar att se när hon leker med tungan runt ollonet och sakta börjar suga den.

Det är helt perfekt storlek, min man har liknande
Svar på tråden Jag är tjej och tycker bara det är jobbigt med stora kukar