Varför har jag så svårt att lämna?
Varför har jag så svårt att lämna min man?
Han kommer inte att förändras, han är nöjd med som vi har det och hur han är och jag är inte det.
Men varför har jag så svårt att lämna? Jag känner som ett ansvar för honom och det kommer jag inte ifrån hur jag än försöker. Han är normalbegåvad och har levt utan mig längre än han har levt med mig (dock nästan alltid med någon tjej) så vad får mig att känna mig jävligt elak om jag lämnar? Jag behöver komma ur detta för jag orkar inte mer.
Han bättrar sig korta perioder när han tror att jag är på väg bort och jag är så jäkla dum så jag får upp hoppet igen och igen. Men nu får jag inget hopp, men nu har jag inget hopp kvar längre, men har ändå svårt att lämna
Om någon vill veta vad det är som gör att jag inte orkar mer så kan ni läsa nedan, annars hoppa över det.
Han har en depression men vägrar göra något åt det. Ingen terapi fungerar på honom säger han. Han vill inte heller börja med medicin, det har han haft förut (han har varit deprimerad i många många år, men åt medicin när vi träffades)
Han gör ingenting i hemmet. Möjligen knyter han ihop en soppåse i v. Några få ggr har han tagit disken eller hjälpt mig hänga tvätt.
Han mår dåligt för det mesta och då gör han ingenting av ovanstående, det ovanstående gör han när han mår bra alltså..
Han vill ganska sällan ha sex, han kan inte varje dag så har han runkat ena dagen så blir han som bäst halvhård dagen efter om jag visar mig sugen då.
Jag är sugen oftare än han men är lätt nöjd med två ggr i månaden.
Sexet sist var skitdåligt rent ut sagt, han sysslade med konstigheter som fick mig att fundera på om han haft sex med någon annan som gillar de sakerna. Han har haft sex med mig i 8 år och kan mig så varför han gjorde det han gjorde är en gåta. Jag sa ifrån då så klart, men ändå blev sexet trist och dåligt, som nåt han ville stöka undan fortast möjligt.
Han är missnöjd med sin kroppsform, men gör inget åt det.
Han missköter sin hygien mer och mer.
Han är mer och mer rasistisk och jag tror att han har skickat efter medlemsansökan för SD.
Vi har absolut ingenting gemensamt. Möjligen att gå på bio, men vi vill sällan se samma filmer.