Forum Ensamstående/Singel - Planerar barn
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Insemination ensamstående (Malmö)

Lör 11 jan 15:15 Läst 0 gånger Totalt 2 svar
    Lör 11 jan 15:15

Hej alla! Jag är 29 år gammal och singel. Jag har en längtan efter skaffa egna barn så jag har precis (för några dagar sen) skickat en egenremiss till reproduktionsmottagningen i Malmö. Är det någon annan som har erfarenhet av just den kliniken? Vill veta allt så fall ???????? eller om du/ni har erfarenhet av insemination i allmänhet? Uppskattar verkligen svar, så många funderingar och nyfiken på andras erfarenheter i detta.

• Anonym (Myran­)
    Visa endast
    Sön 12 jan 22:44 #1
    Angeggg skrev 2020-01-11 15:15:38 följande:

Hej alla! Jag är 29 år gammal och singel. Jag har en längtan efter skaffa egna barn så jag har precis (för några dagar sen) skickat en egenremiss till reproduktionsmottagningen i Malmö. Är det någon annan som har erfarenhet av just den kliniken? Vill veta allt så fall ???????? eller om du/ni har erfarenhet av insemination i allmänhet? Uppskattar verkligen svar, så många funderingar och nyfiken på andras erfarenheter i detta.

Så spännande!

Jag har skaffat barn på egen hand och är lycklig mamma till en ettårig idag. Jag var i Falun, så just Malmö har jag ingen erfarenhet av.

Däremot kan jag varmt rekommendera föreningen Femmis. De har träffar för ensamstående, både försökare, gravida och mammor över hela Sverige.

Lycka till
  • Anonym (M)
    Visa endast
    Tis 14 jan 14:28 #2

Jag har gjort IVF med partner på RMC i Malmö och har vart otroligt nöjd med dem. De är otroligt kompetenta och fin personal. Och de håller vårdgarantin. Eller gjorde för ett år sen i alla fall :)

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll