• Anonym (Nakenrumpa)

Utan trosor

Jag går mer och mer utan trosor, började för några år sedan att vara utan hemma ibland för att egga min man men upplevde samtidigt även själv att det var eggande och även skönt att inte ha trosor, dessutom sitter de flesta plagg snyggare då jag är troslös.
    Nu då har jag kommit i klimakteriet och varken har blödningar eller flytningar har det medfört att jag känner mig trygg utan trosor och går därför allt mer utan trosor, jag använder numera endast trosor då jag är på arbetet eller om jag har en väldigt kort kjol eller klänning.
    Är jag ensam om detta eller är ni fler där ute som ofta/ibland skippar trosor?

/Nakenrumpa/

• Svar på tråden Utan trosor
  • Anonym (Tina)

Hur gör du när du har byxor då? Inga trosor i dem heller?

• Anonym (Nakenrumpa)
    Anonym (Tina) skrev 2020-01-13 13:00:34 följande:

Hur gör du när du har byxor då? Inga trosor i dem heller?

Oftast inte, byxor sitter så mycket bättre på min rumpa utan trosor. Jag har oftast tighta byxor och då är det inga problem vissa som sitter mera löst kan irritera och då har jag trosor. Jag har alltid trosor med mig om jag ska prova byxor så jag vet ju inte förrän jag kommer hem hur de känns och har jag provat hemma utan trosor vill jag ju inte lämna tillbaks dom.
  • Anonym (G)

Det är nog inte så vanligt.

• Anonym (Tina)
    Anonym (Nakenrumpa) skrev 2020-01-13 14:02:30 följande:
    Oftast inte, byxor sitter så mycket bättre på min rumpa utan trosor. Jag har oftast tighta byxor och då är det inga problem vissa som sitter mera löst kan irritera och då har jag trosor. Jag har alltid trosor med mig om jag ska prova byxor så jag vet ju inte förrän jag kommer hem hur de känns och har jag provat hemma utan trosor vill jag ju inte lämna tillbaks dom.
    Låter rätt ofräscht i min värld att inte ha trosor i byxorna!
  • Anonym (Gladiator)

Klimakteriet och väldigt kort kjol passar inte riktigt in i samma mening.

• Anonym (Naken rumpa jag med)

Heter theådåra å går utan jag med

• Anonym (Nakenrumpa)
    Anonym (Tina) skrev 2020-01-13 14:10:30 följande:
    Låter rätt ofräscht i min värld att inte ha trosor i byxorna!
    Varför skulle det vara ofräscht då jag inte har flytningar?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Nakenrumpa) skrev 2020-01-14 15:14:26 följande:

Fattar heller inte vad som är problemet om du inte har flytningar! Tvärtom höjs ju ofta röster för att inte stänga in fittan i plagg som inte andas. Själv tycker jag att det är skönt att gå utan när det är praktiskt möjligt för mig.

Så, gör din grej - det låter bra och som att du trivs så!
  • Anonym (Tina)
    Anonym (Nakenrumpa) skrev 2020-01-14 15:14:26 följande:
    Utgår ifrån att du går på toaletten i alla fall?
  • Anonym (Nakenrumpa)
    Anonym (Tina) skrev 2020-01-14 15:30:57 följande:
    Utgår ifrån att du går på toaletten i alla fall?
    självklar, men då torkar jag mig ren, gör inte du?
Svar på tråden Utan trosor