• Mon 13 Jan 2020 16:19
    756 visningar
    3 svar
    3
    756

    Ljusrosa flytningar

    Jag är i vecka 5+5 och har haft bruna flytningar till och från under hela graviditeten hittills. Men idag var det ljusrosa flygningar, inget tydligt BLOD men mer blod i än det varit förut och det gör mig så orolig för missfall.. jag har fortfarande ex ömma bröst men det gör också ont i nedre delen av magen och det gör mig rädd. Vad tror ni? Har ni varit med om samma?

  • Svar på tråden Ljusrosa flytningar
  • Mon 13 Jan 2020 16:28
    #1

    4graviditeter.

    Jag blödde och/eller hade rosa flytningar i 3 utav dom.

    1 gång blev det ma men då ökade flytningarna hela tiden och vid samma tid som jag skulle ha mens så började jag blöda och fick ont.

    De andra två gångerna har det vart lite blödning till och från och rosa flytningar i stort sett från v.7-v.12

  • Anonym (Ledse­n)
    Thu 16 Jan 2020 18:09
    #2

    Hej,

    Har haft klent med graviditetssymptom och idag fick jag en ljusrosa flytning och som molvärk och ont vid ryggslutet. 


    Är i v. 6 (5+0), någon som varit med om liknande?

  • Ungama­mmor
    Thu 16 Jan 2020 20:28
    #3

    Jag fick ljusrosa flytningar i lördags och haft bruna flytningar sedan övergick det till ljusrosa flytningar igen och haft mycket rygg ont och smärta på höger äggstock konstigt nog ???? men det var ingen eltipsen graviditet iaf. Igår va jag inne på akuten och då såg man inget foster bara gul säcken skall vara i vecka 6+0. Skall in på besök om en vecka för att se hur allt ligger till.. vet ju typ redan nu att det är ett missfall eller aa en ofostrig graviditet... min förra graviditet bara två månader innan hade fostret 22q11 och jag gjorde abort.. känns som man aldrig kommer att få barn och speciellt inte ett friskt barn när allt sång här händer..: :(

    Lycka till iaf hoppas allt är okej med din graviditet:)

Svar på tråden Ljusrosa flytningar