• Mikkans

    Svagt positivt grav.test och positivt digitalt grav.test

    Ni som testat positivt på digitala test, hur starka test hade ni på de vanliga analoga testen?

  • Svar på tråden Svagt positivt grav.test och positivt digitalt grav.test
  • Jollipop

    Jag testade igår och idag med ett test från testlagret som visade ett väldigt svagt streck. Idag testade jag även med digitalt cb veckoindikator, som visade Gravid 1-2!

  • Mikkans
    Jollipop skrev 2020-01-16 08:18:13 följande:

    Jag testade igår och idag med ett test från testlagret som visade ett väldigt svagt streck. Idag testade jag även med digitalt cb veckoindikator, som visade Gravid 1-2!


    Stort grattis! Tyvärr fick jag blödningar/mens idag så räknar med tidigt missfall.
  • elin9702

    Jag testade i tisdags kväll med RFSU svagt positivt.

    Hade ett digitalt hemma, men tänkte att först testar jag med ett till RFSU och ett från testlagret och håller mig lite, jäääättesvårt att kissa i en mugg och sen hålla sig ska jag säga! Men kom snabbt upp två starkare positiva så kissade på det digitala och väntade och sen kom det upp 1-2v gravid!

    Har bm idag och ingen mens, tog även nytt och idag är det starkare än starkast positivt!

    Har försökt länge här hemma och nu tillslut vart det plus!

  • Mikkans
    elin9702 skrev 2020-01-16 21:48:50 följande:

    Jag testade i tisdags kväll med RFSU svagt positivt.

    Hade ett digitalt hemma, men tänkte att först testar jag med ett till RFSU och ett från testlagret och håller mig lite, jäääättesvårt att kissa i en mugg och sen hålla sig ska jag säga! Men kom snabbt upp två starkare positiva så kissade på det digitala och väntade och sen kom det upp 1-2v gravid!

    Har bm idag och ingen mens, tog även nytt och idag är det starkare än starkast positivt!

    Har försökt länge här hemma och nu tillslut vart det plus!


    Stort grattis! Testat svagt positivt två dagar här hemma men sen kom mensen eller tidig MF bim +2 (igår). Sjukt ledsamt.
  • elin9702
    Mikkans skrev 2020-01-17 20:53:59 följande:

    Stort grattis! Testat svagt positivt två dagar här hemma men sen kom mensen eller tidig MF bim +2 (igår). Sjukt ledsamt.


    Oj.. nej tråkigt :(

    Är du säker på att det var ett mf? Blödning är ju vanligt har jag hört. Har du testat igen?

    Kramar till dig iallafall <3
  • Mikkans
    elin9702 skrev 2020-01-18 16:53:16 följande:

    Oj.. nej tråkigt :(

    Är du säker på att det var ett mf? Blödning är ju vanligt har jag hört. Har du testat igen?

    Kramar till dig iallafall <3


    Testat idag igen och det va tvärnegativt. Så börjar med letrozol idag :)
  • Jollipop
    Mikkans skrev 2020-01-16 12:07:34 följande:

    Stort grattis! Tyvärr fick jag blödningar/mens idag så räknar med tidigt missfall.


    Beklagar verkligen om de va mf! :(
Svar på tråden Svagt positivt grav.test och positivt digitalt grav.test