• Millacamilla

    RFSU positivt lördag, negativt söndag och fortfarande ingen mens

    Hej,

    Jag har försökt läsa igenom massor trådar men ändå inte hittat svaret eller någon som varit med om samma.

    Jag tog ett test i lördags vilket var vad jag tror några dagar innan mens ( tog ut min p stav 16 december). Det var positivt så tog ett till, även det positivt. Använde RFSU. Hade tagit två dagar innan, då negativt. Kollade på söndagen och varje dag efter då är testet neg? Någon som varit med om detta? Var ju 5 dagar sedan positivt så har jag fått missfall borde de väl börjat blöda?

    Har gravid symtom som illamående, ömma bröst, kissar ofta och sömnsvårigheter.

  • Svar på tråden RFSU positivt lördag, negativt söndag och fortfarande ingen mens
  • Nemiia

    Jag hade så fast började blöda tre dagar efter plus. Fick två svaga men ändå synliga plus på cb två dagar i rad. Dag tre tog jag ett cb early som i princip var blankt. Sedan tog det 2-3 dagar så började jag blöda. Hoppas det inte är så för dig. Kram!

  • Millacamilla

    Tack för svar. Vad tråkigt att höra. Var ju 5 dagar sedan jag plussade vilket är lite konstigt.. fick ju negativt bara 6 timmar efter det positiva och fattar ingenting..

  • Nemiia
    Millacamilla skrev 2020-01-16 12:39:18 följande:

    Tack för svar. Vad tråkigt att höra. Var ju 5 dagar sedan jag plussade vilket är lite konstigt.. fick ju negativt bara 6 timmar efter det positiva och fattar ingenting..


    Ja det låter ju väldigt konstigt, hoppas du får klarhet snart! Har du testat med något annat märke?
Svar på tråden RFSU positivt lördag, negativt söndag och fortfarande ingen mens