• Maria och Chris

    Kan det vara på g?

    Jag har gått igenom 3 förlossningar men alla har varit igångsättning och jag har aldrig tänkt på hur det känns osv.

    Nu är jag gravid med fjärde och har nu i ett par dagar varit lös i magen och från och till lite mer ?ondare? sammandragningar med ett tryck neråt. Inte varje gång dom kommer och mest kvälls tid när dom väl dyker upp. Idag hade jag den känslan plus att jag nu har ont längst ner i ryggen som kommer och går. Förlåt för en specifik beskrivning nu. Kände mig väldigt kissnödig för bara en liten stund sen samt att magen började och gick då på toa. Det ?rann? ur mig och så stoppade det sen så började det värka i ryggen och ett ryck neråt då började magen direkt igen under tiden jag va på toa och den ?rann? ur mig igen och så började den lille i magen röra på sig. Nu när jag sitter i soffan med den yngsta i familjen så känner jag små värkar i från ryggen nästan hela tiden fast inga sammandragningar just nu, dock är den lille i magen livlig.

    Kan det vara så att det är på gång? Jag har bf på måndag och hoppas den kommer nu under fredag,lördag eller söndag :) mitt första beräknade datum var 17 men flyttades fram till 20.

  • Svar på tråden Kan det vara på g?
Svar på tråden Kan det vara på g?