• tildaber

    Gravidtecken? hjälp

    Har natural cycles och appen har krånglat. Ägglossningen har flyttats från 15/1 till 17/1 så vet inte exakt när äl var. Detsamma med mensen, flyttades från 19 till 22. 

    Så är på BIM -2 enligt vad appen sa först, och BIM -5 om den stämmer nu. 

    Hade iaf väldigt mycket mensvärk och konstig magsmärta i äggstocksregionen runt ägglossning och efter ägglossning.(brukar aldrig känna av ägglossningen) Har haft lite ömma bröst men inte mer än vad jag brukar ha innan mens, men bröstvårtorna är mörkare än vanligt, nästan lite lila.

    Testat negativt/spökstreck idag (konturer utan färg)

    Vad tror ni tjejer?????? Någon mer som har tidiga tecken? :D

  • Svar på tråden Gravidtecken? hjälp
  • Daphodil
    tildaber skrev 2020-01-17 16:12:18 följande:

    Har natural cycles och appen har krånglat. Ägglossningen har flyttats från 15/1 till 17/1 så vet inte exakt när äl var. Detsamma med mensen, flyttades från 19 till 22. 

    Så är på BIM -2 enligt vad appen sa först, och BIM -5 om den stämmer nu. 

    Hade iaf väldigt mycket mensvärk och konstig magsmärta i äggstocksregionen runt ägglossning och efter ägglossning.(brukar aldrig känna av ägglossningen) Har haft lite ömma bröst men inte mer än vad jag brukar ha innan mens, men bröstvårtorna är mörkare än vanligt, nästan lite lila.

    Testat negativt/spökstreck idag (konturer utan färg)

    Vad tror ni tjejer?????? Någon mer som har tidiga tecken? :D


    Det är svårt att tro något enbart baserat på symtom. Det du beskriver kan vara graviditetstecken eller känningar att mensen är på gång. Hoppas du får ditt plus!
  • boinflipp

    hade en ägglossnings app, men eftersom att jag har en ganska oregelbunden men som kan pendla upp till nästan 10 dagar... Så har jag inte kunnat littat på appar. 

    hoppades då att allt jag kände var gravid tecken, i mitt fall var inte det lägget. Så jag började med RFUS ägglossninstest och såg på appen då att min ägglossning var fel placerad förra månaden med 1 vecka, helt förståligt enligt med oregelbunda mens jag haft sen början.

    testade nu denna månad och har en liten fjärt i magen nu<3 

    Mina gravidsymptom var några dagar efter ägglossningsdagen och det var sorry för att ni måste läsa detta, men diarre delux i nästan 1,5 vecka... Nu idag på BIM dagen så +/- och BIM-2 har jag haft ont molvärk i äggstockarna, ont i ländryggen, illamående, bajs delen håller i sig men tror jag är förstoppad nu...

Svar på tråden Gravidtecken? hjälp