• Nattafnatta

    BILDER! Visa mig era stegringar på gravtest!

    Hej!

    Tänkte jag ville starta en tråd där ni som tagit kort på era stegrande gravtester kan lägga upp era bilder! Var gärna tydlig med vilken dag innan/efter BIM testen är tagna!

    Jag testar mycket med Testlagret och är orolig över långsam stegring, lägger upp nedan!

  • Svar på tråden BILDER! Visa mig era stegringar på gravtest!
  • Nattafnatta
    Johanna1986 skrev 2020-01-18 15:19:58 följande:

    Tycker din stegring är jätte fin! Tycker inte du behöver oroa dig <3


    Tack! Känns dock som att den går sakta :(
  • elin9702


    Första två testen är i onsdags bim -1

    Tredje är i torsdags Bm

    Och fjärde är idag

    Är rädd att det ska vara tvillingar bara för att det blivit så starkt och jag redan nu har starka känningar!
  • Jessica789

    Vet inte exakt när bim är, men detta är utifrån de jag räknat som BIM få jag måndag 13/1 fick negativt på digital.

  • Nattafnatta
    elin9702 skrev 2020-01-18 17:04:42 följande:

    Första två testen är i onsdags bim -1

    Tredje är i torsdags Bm

    Och fjärde är idag

    Är rädd att det ska vara tvillingar bara för att det blivit så starkt och jag redan nu har starka känningar!


    Är du på bim+2 idag med andra ord? :) Är det testlagret? Grattis!
  • Nattafnatta
    Jessica789 skrev 2020-01-18 17:10:17 följande:

    Vet inte exakt när bim är, men detta är utifrån de jag räknat som BIM få jag måndag 13/1 fick negativt på digital.


    Fick du "inte gravid" i måndags? Tagit ny digital efter detta? Ser ju positiva ut!
  • Jessica789
    Nattafnatta skrev 2020-01-18 17:41:27 följande:

    Fick du "inte gravid" i måndags? Tagit ny digital efter detta? Ser ju positiva ut!


    Fick ett minus på digital. Var ett sånt som bara är plus eller minus så de var för tidigt. Eftersom jag fick svagt plus i onsdags, då testade jag med Babyplans tidiga dessutom.

    Sen har de ju bara stegrat :)

    Skulle ta nytt digitalt imorse, men då doppade jag de för länge så de blev fel, haha typiskt.

    Men tvekar inte på att jag är gravid, skulle bara va spännande att se hur många veckor!
Svar på tråden BILDER! Visa mig era stegringar på gravtest!