• Sasil

    Bim-3 Symtom

    Hej!

    Jag och min sambo har försökt att bli gravida i tre års tid. Nu är jag på bim-3, och har en del symtom... Tror jag?

    Konstant kissnödig, trött, hungrig, illamående, lite molvärk sen två veckor tillbaka. Ömma bröst, även fått hudfärgade prickar på vårtgårdarna. Vågar man hoppas? Känns som jag väntat på bim hur länge som helst nu

  • Svar på tråden Bim-3 Symtom
  • Anonym (53)

    Illamående kommer sällan så fort, om du har tillräckligt starka symptom för att kunna känna av dem borde du kunna plussa :) ta ett test o se, du kan köpa tidigt test o ta innan BIM. Det gjorde jag o jag plussade starkt utan symptom ens

  • Daphodil

    Jag tycker det är hopplöst att bedöma andras symtom innan BIM, - det kan vara graviditet lika gärna som PMS. Håller med ovanstående att du kan testa redan nu om du vill och troligtvis få ett plus om du är gravid. Lycka till!

  • sarakarolina
    Anonym (53) skrev 2020-01-19 11:34:36 följande:

    Illamående kommer sällan så fort, om du har tillräckligt starka symptom för att kunna känna av dem borde du kunna plussa :) ta ett test o se, du kan köpa tidigt test o ta innan BIM. Det gjorde jag o jag plussade starkt utan symptom ens


    Jag mådde illa innan BIM vid min första graviditet
Svar på tråden Bim-3 Symtom