• Anonym (FL)

    Skicka nakenbild - behöver tips

    Min sambo är bortrest några veckor och han vill att jag skickar bild på min vagina. Rent ut sagt. Jag ska göra det ikväll men hur tar man en "sexig" bild på sitt underliv? Vad tycker killar om? Ska man olja in den så den ser våt ut, ska man ligga ner - ge mig tips! Han har redan skickat på sin och han satt på toa och höll i den, det räckte för att få igång mig men jag vill ta en lite bättre bild ;)

  • Svar på tråden Skicka nakenbild - behöver tips
  • CitronTulo

    Om han själv satt på toa när han fotade sig, så behöver du nog själv inte tänka för mycket på att få till en "snygg" bild kan man tycka..

    Fråga honom om han har några särskilda önskemål annars!

  • Anonym (Gränsle)

    Att sätta sig gränsle över kameran kan ge "fina" ilder! Olja höjer absolut nivån... Att ställa sig med ett ben på handfatet så du kan få med en sexig blick är också fint!

  • Anonym (Gör samma)

    Om han satt på toa och tog bild på sin - vagina ...
    Gör samma!!

  • Anonym (mmm)
    Anonym (FL) skrev 2020-01-18 19:34:40 följande:

    Min sambo är bortrest några veckor och han vill att jag skickar bild på min vagina. Rent ut sagt. Jag ska göra det ikväll men hur tar man en "sexig" bild på sitt underliv? Vad tycker killar om? Ska man olja in den så den ser våt ut, ska man ligga ner - ge mig tips! Han har redan skickat på sin och han satt på toa och höll i den, det räckte för att få igång mig men jag vill ta en lite bättre bild ;)


    Det är ju rätt fult kan jag tycka, men är det vad han önskar så spelar det nog ingen roll hur du gör det. 
  • t1000

    Varför frågar du inte honom hur han vill ha bilden istället?

  • Anonym (Gör samma)

    Trolltråd ju! Bild av vaginan!! 
    Måste ju vara skrivet av en man i 65-70 års åldern.
    Fittan är det man ser ... ta en bild av den i så fall.........
    Runktomte!!!

Svar på tråden Skicka nakenbild - behöver tips