• Anonym (Anonym)

    Era symptom innan ni plussade

    Vad va era symptom innan ni plussade och i samband med det? Ni som tempar, hur var tempen?

  • Svar på tråden Era symptom innan ni plussade
  • Leila4

    Tog aldrig tempen med de två jag har. Men fyfan så arg jag va innan jag visste att jag va gravid, sånt humör, som mens humör!!Sen blödde jag små strimmor med första

  • Anonym (Anonym)
    Leila4 skrev 2020-01-18 20:19:04 följande:

    Tog aldrig tempen med de två jag har. Men fyfan så arg jag va innan jag visste att jag va gravid, sånt humör, som mens humör!!Sen blödde jag små strimmor med första


    tack för du delar med dig! När plussade du?
  • Daphodil

    Trötthet och molvärk på kvällarna (två graviditeter). Inga symtom (en graviditet.) Tempen var inte så annorlunda jämfört med icke-gravida cykler.

  • HejsanJenny

    Jag hade en sådan fruktansvärd huvudvärk dagarna innan mensen skulle komma. Kunde inte koncentrera mig på jobbet eller sova ordentligt på natten.

  • Anonym (Luna)

    Inga symptom alls innan för min del. Desto mer några veckor senare...

  • Anonym (Inga)

    Inga som helst symtom de gångerna jag varit gravid, tusen symtom de gånger jag hoppades vara det.

  • Anonym (I)

    Vagel i ögat, njursten/gallsten, en snabb kraftig mensvärk som varade i 10 sekunder innan den försvann spårlöst, men annars absolut ingenting, kände mig helt som vanligt, inga ömma bröst eller så.

Svar på tråden Era symptom innan ni plussade